Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Nubsteak
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 18-12-2017
Ik heb de Uncharted collectie gekocht en gedownload en geinstalleerd.
En ik kan de 3 games spelen, maar het lijkt als of de saves niet gezien worden.
Ik heb in de save game management app geverifieerd dat de saves zowel op m'n playstation als in de cloud staan, maar als ik het spel op start kan ik alleen kiezen voor "New Game" of "Options"

Iemand enig idee hoe dit kan? (Of zie ik het gewoon over het hoofd?)

Beste antwoord (via Nubsteak op 07-01-2016 13:28)

• Flex0r
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 19-10 19:35
Lees nogal veel meldingen dat save games corrupt raken, misschien als je profile nog wel goed is kun je misschien via level select verder.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Alle reacties

• BM
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 08:16

BM

Moderator Spielerij
Bedoel je nu dat je PS4 nieuwe saves niet ziet, of dat je PS4 niet de saves van de PS3 ziet?

X1 Gamercard | iRacing
Even the dark has a silver lining

• Nubsteak
De ps4 ziet de saves die ik op de ps4 gemaakt heb niet.

Ik heb het spel gekocht, een paar uur gespeeld (opgeslagen) en de volgende keer dat ik het spel op start heb ik alleen de optie "New Game"

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• Flex0r
Lees nogal veel meldingen dat save games corrupt raken, misschien als je profile nog wel goed is kun je misschien via level select verder.

• Nubsteak
Helaas geen directe oplossing en het blijft hopen op correcte saves dus, beetje jammer van het spel zo

• Flex0r
Dat is idd. jammer schijnt al geruime tijd een probleem te zijn voor zover ik heb kunnen vinden, echter nog geen nieuws vanuit Naughty Dog over een patch oid.

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True