Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiddit
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-06 23:36
ik zat te zoeken naar iets wat niet te duur is om het zelfde geluid in de woonkamer en in de keuken te hebben.

nou kwam ik de Marmitek Audio Anywhere 625 tegen maar nou kom ik er niet uit of het geluid alleen maar door gestuurd wordt of dat het gesplit wordt.

iemand die hier ervaring mee heeft en mij kan vertellen of dit hiermee gaat werken?
zo niet ben ik opzoek naar een andere oplossing om in de woonkamer en in de keuken het zelfde geluid te hebben vanaf de zelfde bron.

oja om het makkelijk te houden moet het draadloos zijn.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_stiech
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-12-2024
Op de site van marmitek staat:
•Luister in een andere ruimte (bv. keuken, serre) naar dezelfde muziek als in de woonkamer.

Maar deze set is bedoeld dat je audio vanaf de bron (cd speler, pc etc) draadloos naar je versterker kunt sturen
Dus niet vanaf je versterker naar speakers in een andere ruimte. Of het moet zo zijn je daar ook een versterker hebt staan

10x 390wp noord-oost, 10x 390wp zuid-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Het is inderdaad een ding op op de audio-uitgang aan te sluiten, en niet op je speaker uitgang. En het wordt niet gesplitst. Maar omdat de input van dat ding analoog 2.0 stereo is, kan je een er wel een splitter tussen zetten.

En als je kijkt naar de frequentie waar die op werkt, de 2,4GHz, is dat de band die het meeste gebruikt wordt voor WiFi, Bluetooth, en zelfs de magnetron kan er op storen.

De receiver unit zal je op een versterker met speakers moeten aansluiten.

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTimMan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-06 10:18
Ik denk dat je wel moet oppassen met draadloos, de latency kan een vervelend echo gevoel geven als je de muziek uit de woonkamer nog wel kan horen in de keuken.

hetzelfde is een ding, tegelijk een ander.
Misschien kan je iets met Sonos systemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiddit
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-06 23:36
DaTimMan schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 12:59:
Ik denk dat je wel moet oppassen met draadloos, de latency kan een vervelend echo gevoel geven als je de muziek uit de woonkamer nog wel kan horen in de keuken.

hetzelfde is een ding, tegelijk een ander.
Misschien kan je iets met Sonos systemen.
jaa daar zat ik ook al aan te denken, maar die sonos dingen zijn toch vrij prijzig.
Wil het toch zo goedkoop mogelijk houden.

Maar even verder denken of ik nog een andere mogelijkheid kan verzinnen, het liefste had ik het bekabeld gedaan maar die zijn slecht weg te werken.