Toon posts:

budget gamepc upgraden.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo.

Ik heb ongeveer 3 jaar geleden een budget gamepc gekocht op gamepc.nl. Ik heb deze aangeschaft omdat ik veel league of legends speel.
helaas is deze nogal verouderd en haal ik nog maar +- 50 fps. Als oplossing had ik in eerste instantie een gtx 650 ti tweedehands gekocht.

specificaties zijn ( voor zo ver ik weet);

MSI A88XM-E35 fm2 (moederbord)

Amd a4 5300k apu.

Asus gtx 650 ti.

coolermaster 500 watt psu.

corsair vengeance ram 2x 4 gb ( meer informatie heb ik niet )

Mijn vraag is dus of jullie mij willen helpen met een upgrade. waardoor ik CS:GO & League of legends, op 120 + fps kan spelen.

Ik ben nieuwe op dit forum, dus ik hoop dat ik jullie zo genoeg informatie heb gegeven. O-)

Alle reacties

Verwijderd

Wat is je budget?

Verwijderd

Topicstarter
dat is nog niet zeker.

Het liefts onder de 300 euro.

Verwijderd

De goedkoopste upgrade is een pricewatch: AMD Athlon X4 860K Boxed maar of je daar veel mee opschiet? In CS:GO en LOL draait het voornamelijk om de snelheid van 1 core en daar verschillen beide cpu's niet heel veel.
De meeste winst pak je door een Intel setje aan te schaffen. Een pricewatch: Intel Core i3-4170 Boxed op een pricewatch: ASRock B85M Pro4 is dan een goed setje om mee te starten. Je huidige RAM, voeding, videokaart, hd e.d. kan je daarbij blijven gebruiken. Als je een retail versie van Windows hebt kan je die opnieuw installeren. Is het een OEM dan moet je officieel een nieuwe licentie aanschaffen.