Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een tablet.
Ik twijfel tussen de Sony Xperia Z4 en de Apple iPad Air 2 64GB. Momenteel nog geen tablet gebruiker, dus ook beetje onduidelijk waar ik precies op moet letten
Budget
maximaal €600,-.Via Surfspot kan ik een iPad met flinke korting kopen (via werk jaarlijks ict tegoed, wat zo makkelijk in te zetten is)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Mee te nemen tijdens zeiltochten, ivm navigatie. Thuis snel iets opzoeken, zonder eerst de laptop erbij te pakken. Onderweg in de trein.
Wat heb je zelf al gevonden?
Sony Xperia Z4 en de Apple iPad Air 2 64GB
Welke vragen heb je hier nog over?
Behalve het verschil in waterdichtheid (ik heb een boot en zou de tablet graag makkelijk meenemen) is me niet helemaal duidelijk wat nu de wezenlijke verschillen zijn
Ik zoek een tablet.
Ik twijfel tussen de Sony Xperia Z4 en de Apple iPad Air 2 64GB. Momenteel nog geen tablet gebruiker, dus ook beetje onduidelijk waar ik precies op moet letten
Budget
maximaal €600,-.Via Surfspot kan ik een iPad met flinke korting kopen (via werk jaarlijks ict tegoed, wat zo makkelijk in te zetten is)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Mee te nemen tijdens zeiltochten, ivm navigatie. Thuis snel iets opzoeken, zonder eerst de laptop erbij te pakken. Onderweg in de trein.
Wat heb je zelf al gevonden?
Sony Xperia Z4 en de Apple iPad Air 2 64GB
Welke vragen heb je hier nog over?
Behalve het verschil in waterdichtheid (ik heb een boot en zou de tablet graag makkelijk meenemen) is me niet helemaal duidelijk wat nu de wezenlijke verschillen zijn
[ Voor 4% gewijzigd door Kwesiq op 06-01-2016 22:02 ]