Freelance tweaker
Echt niet... let maar eens op , het zijn voornamelijk altijd Links met het woord LAPTOP, of Computer !!
Freelance tweaker
??? Ik volg hem gewoon 100% niet?Op woensdag 20 juni 2001 22:00 schreef D-Devil het volgende:
Echt niet... let maar eens op , het zijn voornamelijk altijd Links met het woord LAPTOP, of Computer !!
Ik heb er iig geen last van.
Misschien zin in een kleine screenie?
Volgens mij is het een programmaatje dat dat doet, was pas ook al een topic over, kijk even in configuratie scherm >software of je wat verdachts zie staan.
[update]
Is het niet dit topic? http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/165206 <==== Kijk hier ff naar D-Devil
[Update 2] Link gefixt klote bug
[update]
Is het niet dit topic? http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/165206 <==== Kijk hier ff naar D-Devil
Ik heb er net 1 gemaakt... ik ga ff naar de andere PC toe want daar staat mn Adobe op dan maak ik er ff een jpeg van.
Ik zoek er sowieso nog ff meer..
Ik zoek er sowieso nog ff meer..
Freelance tweaker
Ja ik zeg niet dat het niet zo is... want ik gebruik KAZAA.... maar uhm die wil ik er niet vanaf hebben, maar die optie moet weg.
Freelance tweaker
Leg uit?Op woensdag 20 juni 2001 22:11 schreef Buzzman het volgende:
ligt aan kazaa
Zal ik doen....
Kazaa installeert standaard een proggie dat heet HOTTEXT.
Start, Instellingen, Configuratiescherm,
Software... HOTTEXT (toevoegen/verwijderen)
Kazaa installeert standaard een proggie dat heet HOTTEXT.
Start, Instellingen, Configuratiescherm,
Software... HOTTEXT (toevoegen/verwijderen)
Freelance tweaker
Lees dan ff dat topic door uit mijn bovenstaande reply: KaZaa installeert een ander proggie die dat doet, Hottext ofsow.
screenies laat ik zitten want in deze staat ie ook...
Dat is een URL met het woordje Win, maar Laptop en Computer enzo nam die ook mee, ook het woordje MODEM.
Dat is een URL met het woordje Win, maar Laptop en Computer enzo nam die ook mee, ook het woordje MODEM.
Freelance tweaker
Ik was je voor.. ik had hem al gefixed. en gezien ! thx.Op woensdag 20 juni 2001 22:03 schreef LeonT het volgende:
Volgens mij is het een programmaatje dat dat doet, was pas ook al een topic over, kijk even in configuratie scherm >software of je wat verdachts zie staan.
[update]
Freelance tweaker
Dat ligt dus niet aan tweakers.net/GoT.
Bij mij wordt dat iig nooit zo gedaan.
Oplossing? ik weet het niet
Het is toch al opgelost of ben ik nuOp woensdag 20 juni 2001 22:19 schreef ACM het volgende:
Dat ligt dus niet aan tweakers.net/GoT.
idd, maar voor sommigen is lezen nog steeds een KUNST,,,Op woensdag 20 juni 2001 22:20 schreef LeonT het volgende:
[..]
Het is toch al opgelost of ben ik nu
Freelance tweaker
Pagina: 1