Wil graag een goede relatief goedkope tablet kopen maar twijfel tussen de Asus zenpad10 z300C , de samsung galaxy tab E9.6 of Lenovo tab A10-70 iemand enige ervaring met die tablets of eventueel betere opties? zou tussen de 100 en 250 euro willen uitgeven
Vraag
Alle reacties
Kijk naar intern geheugen (2 Gb minimaal), minimaal 16 Gb opslag, en minimaal Android 5.
Zelf heb ik de beste ervaring met Samsung tablets, en minste met Asus (meerdere mee terug gemoeten maar wel onder garantie altijd opgelost), Lenovo tablets heb ik geen ervaring mee. Al deze genoemde modellen ook niet.
Zelf heb ik de beste ervaring met Samsung tablets, en minste met Asus (meerdere mee terug gemoeten maar wel onder garantie altijd opgelost), Lenovo tablets heb ik geen ervaring mee. Al deze genoemde modellen ook niet.
Ook deze gaat dicht. Kijk voor de reden even hier: RoD in "samsung, asus of lenovo"
Als je een aankoopadvies vraagt, moet je erbij vertellen wat je eisen en wensen zijn, wat je met de tablet wilt gaan doen en hoeveel je eraan wilt uitgeven. Zonder die beschrijving is het heel lastig om je verder te helpen.
Je mag een nieuw topic openen, maar let wel op de voorwaarden!
Als je een aankoopadvies vraagt, moet je erbij vertellen wat je eisen en wensen zijn, wat je met de tablet wilt gaan doen en hoeveel je eraan wilt uitgeven. Zonder die beschrijving is het heel lastig om je verder te helpen.
Je mag een nieuw topic openen, maar let wel op de voorwaarden!
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Dit topic is gesloten.