Wat ga je met je laptop doen?
Voor mijn opleiding ben ik opzoek naar een nieuwe laptop. Laptop wordt gebruikt voor de standaard dingen zoals mail en office. Tevens moet ik Revit kunnen draaien en SketchUp tekeningen kunnen maken.
Graag zou ik een laptop willen met:
- 15.6 inch Full HD scherm
- Fijn toestenbord
- SSD, (eventueel zelf inbouwen)
Wat is je budget?
€900 tot €1000, dit bedrag mag exclusief een ssd zijn.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Laptop wordt iedere dag meegenomen, maar dit hoeft niet worden meegenomen voor het gewicht.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik sta open voor alle merken.
Ik ben zelf op onderzoek uitgegaan, daarbij zijn er een aantal modellen naar boven gekomen.
http://tweakers.net/pricewatch/compare/467447;468006;473712/
Asus
In reviews op tweakers van leden wordt gezegd dat de asus last heeft van warmteproblemen. Tevens heeft deze laptop een dual core i7 ipv quad core ten opzichte van die andere laptops. Voordeel is dat deze laptop standaard is voorzien van een ssd.
Dell
De Dell inspiron is volgens mij al genoeg over verteld op dit forum. Prima laptop met goede specificaties.
Nadeel is dat hier nog geen SSD in zit.
HP
Daarnaast kwam uit de pricewatch die ik heb ingevuld de HP Pavilion Gaming 15-ak030nd naar boven. Over deze laptop kan ik niet veel vinden.
Mijn vraag is of de i5 6300HQ een goede processor is?
Verder is de bouwkwaliteit en het toetsenbord van goede kwaliteit?
De HP kan ik met studentenkorting voor €900 kopen. Hier wil ik dan zelf een SSD inzetten.
Mijn vraag is wat de beste laptop is, en of mensen mij meer informatie kunnen geven over de HP.
Natuurlijk sta ik ook open voor alternatieven, ik hoor graag van jullie!
Voor mijn opleiding ben ik opzoek naar een nieuwe laptop. Laptop wordt gebruikt voor de standaard dingen zoals mail en office. Tevens moet ik Revit kunnen draaien en SketchUp tekeningen kunnen maken.
Graag zou ik een laptop willen met:
- 15.6 inch Full HD scherm
- Fijn toestenbord
- SSD, (eventueel zelf inbouwen)
Wat is je budget?
€900 tot €1000, dit bedrag mag exclusief een ssd zijn.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Laptop wordt iedere dag meegenomen, maar dit hoeft niet worden meegenomen voor het gewicht.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik sta open voor alle merken.
Ik ben zelf op onderzoek uitgegaan, daarbij zijn er een aantal modellen naar boven gekomen.
http://tweakers.net/pricewatch/compare/467447;468006;473712/
Asus
In reviews op tweakers van leden wordt gezegd dat de asus last heeft van warmteproblemen. Tevens heeft deze laptop een dual core i7 ipv quad core ten opzichte van die andere laptops. Voordeel is dat deze laptop standaard is voorzien van een ssd.
Dell
De Dell inspiron is volgens mij al genoeg over verteld op dit forum. Prima laptop met goede specificaties.
Nadeel is dat hier nog geen SSD in zit.
HP
Daarnaast kwam uit de pricewatch die ik heb ingevuld de HP Pavilion Gaming 15-ak030nd naar boven. Over deze laptop kan ik niet veel vinden.
Mijn vraag is of de i5 6300HQ een goede processor is?
Verder is de bouwkwaliteit en het toetsenbord van goede kwaliteit?
De HP kan ik met studentenkorting voor €900 kopen. Hier wil ik dan zelf een SSD inzetten.
Mijn vraag is wat de beste laptop is, en of mensen mij meer informatie kunnen geven over de HP.
Natuurlijk sta ik ook open voor alternatieven, ik hoor graag van jullie!