Outlook agenda start niet correct op

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 339253

Topicstarter
Ik heb Windows10 en Outlook 2013.

Indien ik Outlook opstart wil ik eerst mijn Agenda zien. Ik heb dat correct ingesteld in Opties - Geavanceerd.

Mijn agenda is ingesteld op een volledige week (7 dagen te beginnen met maandag) met als starttijd 09.00 uur.

Zodra ik de pc opstart en Outlook open komt, zoals in Opties - Geavanceerd ingesteld, eerst de Agenda, maar niet met "mijn" starttijd maar met een starttijd van 06.30 uur.

Ik moet dan eerst E-mail aanklikken en daarna gelijk weer Agenda waarna alles is zoals ik het zelf wil.

Mijn vraag is hoe krijg ik de "waarschijnlijke" standaard 06.30 uur weg zodat ik gewoon na opstarten van Outlook met als eerste scherm Agenda mijn starttijd gewoon 09.00 uur is?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Outlook 2013 is geen besturingssysteem ;) Ik verplaats het topic dus even van Windows Clients naar Client Software Algemeen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-05 13:43
Staat dat niet onder Opties >Kalender of Agenda (gebruik Engelstalige outlook 2007, dus weet dat niet exact). En dan zondag en zaterdag uitschakelen en tijden aanpassen? Of komt dat ook bij Geavanceerd naar voren?

Strava & Untappd - Do not combine!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akimosan
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Bij mij onthoudt ie het keurig, heeft niets met instellingen in Opties te maken. Het hangt er gewoon vanaf hoe je hebt ingezoomd op de weergave. Onderin het venster zit een schuifbalkje voor de zoom. Elke keer dat je Outlook opnieuw start wordt bij mij de weergave opnieuw op 90% gezet (hij onthoudt wel mijn weergave instellingen)

Overigens als je weergave zodanig staat dat je 6:30 "ziet" zie je nog steeds dat de opties voor starttijd en eindtijd juist staan ingesteld, het tijdvak wat je ingesteld hebt bij de agenda opties wordt lichter weergegeven.
Je hebt in de weergave gewoon meer overzicht over de hele dag zodat je ook afspraken ziet staan die over de hele dag gepland staan (die beginnen namelijk standaard om 0:00 uur.

Zoom gewoon even in op het tijdvak dat je weergegeven wilt zien en herstart Outlook dan eens.
Als het goed is hoort hij de instellingen te onthouden. (werkt bij mij op Outlook 2016 x64 laatste patches zijn geïnstalleerd) Hmm, wacht.. ik gebruik inmiddels Outlook 2016 :)
Ik zal het later nog eens proberen met een Outlook 2013 client.