Toon posts:

geen juiste instelling

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een pc met hdmi uitgang op mijn tv aangesloten. Als ik mijn bureaubladinstellingen op 1920x1080 zet, dan vallen mijn menu's en werkbalk buiten het scherm. Ik moet dus een lagere resolutie pakken om alles op mn scherm te krijgen. Hoe kan dit?

Het heeft het voorheen wel gewoon gedaan.

Beste antwoord (via Verwijderd op 06-01-2016 19:28)

• xippie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-07-2025
Je moet op je tv aanpassingen doen, geen film modus en dergelijke. Was bij mij ook een uitzoekerij. Volgens mij was het 16/9 modus, dan pakte de tv het goed.

Alle reacties

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-01 09:44

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Kijk bij de instellingen van je videokaart en zoek voor een optie die underscan/overscan heet.

Overigens het is makkelijker voor ons om je vraag te beantwoorden als je meer informatie over je systeem plaatst.

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14:11
Underscan en overscan kan je meestal ook op je tv instellen.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gewoon een standaard Intel Display adapter g45/g43 chipset. Panasonic Full-Hd-3d tv aangesloten. heb flink geworsteld met de normale instellingen op de tv en pc, alleen krijg het gewoon niet goed.

Acties:
  • Beste antwoord

• xippie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-07-2025
Je moet op je tv aanpassingen doen, geen film modus en dergelijke. Was bij mij ook een uitzoekerij. Volgens mij was het 16/9 modus, dan pakte de tv het goed.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het gevonden! TV stond op automatische 16:9 scan. Bedankt voor de hulp @xippie
Pagina: 1