Ik kom hier totaal niet uit. Ik draai nu een oude Radeon 6770 die ik snel van de plank af heb gehaald, de pc heeft geen onboard graphics dus dit is een tijdelijke oplossing. Nu wil ik nog wel af en toe een spelletje spelen, maar met de gedachte dat ik even zou wachten met de aankoop van een GPU tot Pascal. Ziet er allemaal geweldig uit, maar de kaart begint nu erg te irriteren. Niet alleen het 1GB vram limiet, maar ook het geluid dat ie maakt.
Er gaat dan ook wat veranderen. De vraag is enkel, zou ik in 2016 nog een stille GTX960 halen voor 1080P gaming? Kom ik hier later nog vanaf, denk je, wanneer Pascal uit komt? Of moet ik denken aan iets in het rode kamp wat ook lekker stil is?
Er gaat dan ook wat veranderen. De vraag is enkel, zou ik in 2016 nog een stille GTX960 halen voor 1080P gaming? Kom ik hier later nog vanaf, denk je, wanneer Pascal uit komt? Of moet ik denken aan iets in het rode kamp wat ook lekker stil is?
Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply