Hoi Iedereen!
Na het doorpluizen van alle topics hier heb ik toch beslist van mijn vraag even te lanceren omdat ik met de overload aan informatie het westen wat kwijt ben:
Ik zoek een?
Monitor voor gaming (50%) - films (30%) en officegebruik (20%).
Ik speel echter voornamelijk RPG's en indie games (niet vaak shooters)
Dus ik weet ook niet of een high-end gaming scherm voor mij wel de moeite waard is?
Wat is je budget?
Als ik er iets op moet plakken zou ik zeggen + - 500 EUR (mag meer mag minder -gewoon richtbedrag)
Ik geef liever iets meer uit voor kwaliteit dat ik het niet binnen de komende 5-10 jaar moet vervangen...maar aangezien ik geen shooters speel weet ik niet of de duurdere G-synch schermen voor mij überhaupt de moeite waard zijn?
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik twijfel tussen een 24" en 27" aangezien ik hier veel heb gelezen dat het met die native resolutie niet altijd even evident is om office werk te doen?
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zoals jullie zien zal eender welke nieuwe monitor een serieuze stap vooruit zijn
Mijn beestje heeft het nu vele jaren uitgehouden maar het is tijd voor een upgrade
(Aangezien hij nu ook een irritant gebliep geeft)
De Dell Ultrasharp reeks (25" of 27") leek mij interessant maar weet niet of dit de beste keuze zou zijn voor mijn profiel?
Alvast bedankt voor jullie hulp!!
Na het doorpluizen van alle topics hier heb ik toch beslist van mijn vraag even te lanceren omdat ik met de overload aan informatie het westen wat kwijt ben:
Ik zoek een?
Monitor voor gaming (50%) - films (30%) en officegebruik (20%).
Ik speel echter voornamelijk RPG's en indie games (niet vaak shooters)
Dus ik weet ook niet of een high-end gaming scherm voor mij wel de moeite waard is?
Wat is je budget?
Als ik er iets op moet plakken zou ik zeggen + - 500 EUR (mag meer mag minder -gewoon richtbedrag)
Ik geef liever iets meer uit voor kwaliteit dat ik het niet binnen de komende 5-10 jaar moet vervangen...maar aangezien ik geen shooters speel weet ik niet of de duurdere G-synch schermen voor mij überhaupt de moeite waard zijn?
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik twijfel tussen een 24" en 27" aangezien ik hier veel heb gelezen dat het met die native resolutie niet altijd even evident is om office werk te doen?
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-4670K Boxed | € 253,- | € 253,- |
1 | Asus Z87-A | € 143,- | € 143,- |
1 | MSI N780-3GD5 | € 0,- | € 0,- |
1 | WD Green HDD, 2TB | € 74,50 | € 74,50 |
1 | Corsair Carbide 500R Black | € 114,90 | € 114,90 |
1 | Samsung Syncmaster 913N Zilver | € 0,- | € 0,- |
1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 42,35 | € 42,35 |
1 | Logitech G510s Gaming Keyboard AZERTY | € 99,90 | € 99,90 |
1 | Logitech Performance Mouse MX | € 72,90 | € 72,90 |
1 | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 | € 45,99 | € 45,99 |
1 | Corsair RM550 | € 109,- | € 109,- |
1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 139,84 | € 139,84 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.095,38 |
Zoals jullie zien zal eender welke nieuwe monitor een serieuze stap vooruit zijn
Mijn beestje heeft het nu vele jaren uitgehouden maar het is tijd voor een upgrade
(Aangezien hij nu ook een irritant gebliep geeft)
De Dell Ultrasharp reeks (25" of 27") leek mij interessant maar weet niet of dit de beste keuze zou zijn voor mijn profiel?
Alvast bedankt voor jullie hulp!!