Ik krijg zeer binnenkort een nieuwe videokaart (Geforce 2 Pro 64 MB DDR) en nu wil ik deze kaart wel eens flink op de staart trappen. Daarom zou ik graag willen weten welke spellen nu echt veel van je systeem vragen en bij welke spellen echt een extreem mooi beeldje op je scherm wordt getoverd...
3D Mark 2001
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Black & White...
Uiteraard even wachten op Max Payne
Uiteraard even wachten op Max Payne
Zoek gewoon spellen die T&L ondersteunen dan ben je zeker van dat die kaart gebruikt wordt ...
Ik heb zelf ook een GF2 MX (3 maanden oud)
en ik stap van de week over op een Radeon 64mb vivo.
dus als er mensen zijn die al weten in welke spellen EBM zit dan wil ik het ook graag ff weten.
Ik heb zelf ook een GF2 MX (3 maanden oud)
en ik stap van de week over op een Radeon 64mb vivo.
dus als er mensen zijn die al weten in welke spellen EBM zit dan wil ik het ook graag ff weten.
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
ik vond Serious Sam wel goeie graphics hebben
OpenGL games met hoge resolutie is altijd leuk (BIJNA altijd)
Unreal Tournament met alles maximaal, inclusief compressed textures.
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
Verwijderd
Wat is dat eigenlijk voor een spel Black&WhiteOp woensdag 20 juni 2001 22:41 schreef doevepik het volgende:
Kheb ook gehoord dat Black & White
wel veel power nodig had .
Verwijderd
Das een soort God-game, moet je je volkje laten leven en een beest opvoeden, daar draait het om.Op woensdag 20 juni 2001 22:46 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Wat is dat eigenlijk voor een spel Black&White
En probeer Operation Flashpoint maar eens soepel (40 fps+) te draaien, lukt mij niet!
eff off-topic: hoe kan je je framerate eigenlijk zien in OFP?
Juist niet, UT is een oud spel en is gemaakt voor Voodoo kaartenOp woensdag 20 juni 2001 22:43 schreef Gallus het volgende:
Unreal Tournament met alles maximaal, inclusief compressed textures.
Bij UT heb je dus meer aan een snelle proc
Met mijn Radeon 64MB DDR vallen het aantal fps erg tegen
UT draait dus veel beter op een voodoo 5 kaartje icm een goeie processor
It seemed like a good idea at the time
EBM zit volgens mij al in heel wat spellen. 1 van de weinige voordelen die ik heb als Matrox User. Maar volgens mij Dungeon Keeper 2 zit EBM in![b]
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Emperor: Battle for Dune
Dit spel heeft gewoon weg een te grote aanslag op je videokaart. Je moet haast wel 64MB en/of een Geforce3 hebben om het op 1600x1200 op 32-bit te kunnen draaien (en het support ook T&L).
Dit spel heeft gewoon weg een te grote aanslag op je videokaart. Je moet haast wel 64MB en/of een Geforce3 hebben om het op 1600x1200 op 32-bit te kunnen draaien (en het support ook T&L).
voor nu; Black and White / 3D marks / FPSen
voor in de "toekomst"; Red Faction / Unreal2 Max pain
voor in de "toekomst"; Red Faction / Unreal2 Max pain
Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.
Als je mooi beeld wilt moet je geen NVIDIA nemen
gek, ik nietHey, ik ben het met helpdesk eens voor deze ene keer
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
quake 3? 
kan tot 2080*blabla ofzo....
kan tot 2080*blabla ofzo....
Verwijderd
Vind 3Dmark2001 toch de beste keuze..kan je makkelijk vergelijken, zwaar, veel feedback etc etc
Max Payne wordt inderdaad ook vingers aflikken
Of je monitor dan...
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Dan wel C&C Renegade natuurlijkOp donderdag 21 juni 2001 02:36 schreef dadinanduZ het volgende:
[..]
Command & Conquer!
- This line is intentionally left blank -
Verwijderd
rustig wachten op Max Payne en ga die maar draaien in 1600x1200 4x fsaa en maximum detail
als je dat kunt, dan heb je een l33t systeem
Emperor battle for dune is zeker zwaar. draai het in 800*600 bijna alles op laag of medium. gf2 MX en p3 500 en het schokt! niet leuk, maar wel playable.
En ik ben verslaafd, dus ik ga wel door hoor
Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -
Als je van masterlijke licht-effecten houdt, zou ik Final Fantasy es proberen, moet je wel van houden en het heeft geen hoge systeemeisen.
Vooral de laatste levels van Emperor zijn zoooo traaaag op mn G400-tje, (alles op laagste instelling), dus die kan er ook wat van!
LoL, P500 is dan ook niet meer het nieuwste van het nieuwste he?Op donderdag 21 juni 2001 07:19 schreef MagicTempest het volgende:
Emperor battle for dune is zeker zwaar. draai het in 800*600 bijna alles op laag of medium. gf2 MX en p3 500 en het schokt! niet leuk, maar wel playable.
verbazingwekkend, op mun duronnetje (800/1000)en een geforce mx (wel overgeklokt maar zonder ook geen problemen) ben ik nog geen problemen tegengekomen (1152 * 864) bij emperor wat wel lang duurt is het inladen vd savegames/levels, ongelooflijk! c-64 tijd lijkt weer terug te zijn
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Verwijderd
ik keb zel quake 3 arena op 1600*1200 32 max kleuren en bits , textures op max 12 player en nog tegen 70 frames !!!
Tribes2!
Hiermee krijg je zelfs een dikke p4 1.7 met gf3 plat in hoge resoluties enzo
Hiermee krijg je zelfs een dikke p4 1.7 met gf3 plat in hoge resoluties enzo
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y
Misschien dat Medal of Honour ook wel wat leuks gaat brengen..
Verwijderd
Heb je de Tech demo's van de NVIDIA Geforce 3 nog niet gezien dan???Op woensdag 20 juni 2001 23:07 schreef HlpDsK het volgende:
[flame]
Als je mooi beeld wilt moet je geen NVIDIA nemen
[/flame]
Trouwens q3A op 1600*1200 32 Bit alles high is ook niet verkeerd qua beeld
voor "de Amerikaanse" Alice schijn je ook een leuk systeempje nodig te hebben.
Pagina: 1