Ik ben van plan een nieuwe laptop aan te schaffen (Dell) rond de €2000. Omdat ik erg veel reis zat ik eraan te denken om de laptop te laten verzekeren. Zijn er meer mensen die dit gedaan hebben? Zoja waar?
In 2002 wel gedaan, maar toen kostte een goede laptop die ik nodig had tegen de € 5000,00. En reisde ik elke dag rond Amsterdam.
Ik zou alleen verzekeren, als je de kosten niet kan dragen van vervanging en/of de premie redelijk is te noemen.
Je laptop niet in een laptop tas doen, maar in een sleeve in een gewone tas helpt behoorlijk. Ze pakken liever een tas waar ze voor 90% zeker van zijn dat er een laptop in zit.
Ik zou alleen verzekeren, als je de kosten niet kan dragen van vervanging en/of de premie redelijk is te noemen.
Je laptop niet in een laptop tas doen, maar in een sleeve in een gewone tas helpt behoorlijk. Ze pakken liever een tas waar ze voor 90% zeker van zijn dat er een laptop in zit.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Kijk even of je je inboedelverzekering kan uitbreiden naar buitenhuisdekking. Er zitten wel maximaal bedragen aan verbonden maar misschien dekt het wel het totale bedrag van je laptop.
Wat je er nog bij kan doen is om de laptop met een creditcard te betalen, dan krijg je 6/12 maanden een aankoopverzekering die diefstal ook dekt. Na die 6/12 maanden sluit je dan een buitenhuisdekking af.
Wat je er nog bij kan doen is om de laptop met een creditcard te betalen, dan krijg je 6/12 maanden een aankoopverzekering die diefstal ook dekt. Na die 6/12 maanden sluit je dan een buitenhuisdekking af.