Connect probleem Windows 10 met bluetooth box

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• DanielWillems
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 06-06-2024
Ik heb voor kerst een Bluetooth box (JBL Flip 2) gekregen en deze werkt super behalve op één vlak.
Ik krijg hem niet aangesloten op mijn laptop met bluetooth. Ik heb bluetooth aanstaan en als ik dan bij apparaten aansluiten kijkt komt de box niet omhoog. Kan iemand me misschien hiermee helpen?
Alvast bedankt ;) .

Alle reacties

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:28

talin

ES-MA

dit al gelezen: http://answers.microsoft....-8532-57ac87c63755?auth=1

en dit: http://answers.microsoft....d8-495f-9d15-4cba7ecb41ae
I also am having this same issue with my Yoga 2 Pro and my JBL Flip 2. There is definitely something wrong with Windows 10's Bluetooth audio implementation as this worked in Windows 8.1 on my computer AND works with every other Bluetooth device (phones, tablets) that I own.
lijkt een windows 10 BT ding te zijn

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• Lip
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Verkeerde BT drivers geïnstalleerd, daar al naar gekeken? De standaard Windows drivers voldoen niet.

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• DanielWillems
Lip schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 16:15:
Verkeerde BT drivers geïnstalleerd, daar al naar gekeken? De standaard Windows drivers voldoen niet.
Hoe weet ik welke ik moet downloaden / updaten?
Nog niet, ik zal er eens naar kijken

• Lip
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Hoe moet ik vanaf hier ruiken welke drivers je nodig hebt? Dat gaat niet. ;) Merk type laptop? En nog veel belangrijker, welke WLAN kaart zit er in je laptop?

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• DanielWillems
Lip schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 17:39:
Hoe moet ik vanaf hier ruiken welke drivers je nodig hebt? Dat gaat niet. ;) Merk type laptop? En nog veel belangrijker, welke WLAN kaart zit er in je laptop?
Ik heb een asus T300FA en de wlan kaart is 802.11b, 802.11g, 802.11na volgens de specs op tweakers.

• Lip
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Werp even een blik in apparaatbeheer. En kijk even het merk en type na van je WLAN kaart.

• DanielWillems
Lip schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 18:35:
Werp even een blik in apparaatbeheer. En kijk even het merk en type na van je WLAN kaart.
Oke sorry :X

• Lip
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

't Was geen verwijt! Maar het zijn wel de benodigde gegevens, om je verder te helpen.

• DanielWillems
Lip schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 20:50:
't Was geen verwijt! Maar het zijn wel de benodigde gegevens, om je verder te helpen.
Ik heb gekeken en ik vond bij netwerkadapters de Qualcomm Atheros AR956X Wireless Network Adapter staan. Dit is toch de WLAN kaart?
Pagina: 1