Feature Request : wordt verwacht filter

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbentomas
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-07 11:58
Ik wil graag laptops zoeken, die nu of later beschikbaar zijn, om mij te oriënteren op een aankoop.

Daarvoor kan ik het prijsfilter verplaatsen naar 0 euro om alleen producten te zien die nu te koop zijn.
Bij de prijsloze staat van het filter krijg ik echter ook alle producten die al (lang) niet meer te koop zijn.
Het filter datum eerste prijsvermelding zou ook geschikt zijn, alleen filtert deze optie ook alle producten zonder prijsvermelding.

Dit lijkt me het makkelijkste opgelost als het filter van datum eerste prijsvermelding iets aangepast wordt.
Dat geeft nog niet het gewenste resultaat want er staan nog steeds producten bij die misschien niet meer te koop zijn, en filtert oude producten die misschien nog wel te koop zijn.

De ultieme oplossing zou zijn om los aan te kunnen geven of een prijs afwezig mag zijn als
checkbox 1) "niet meer te koop"
checkbox 2) "wordt verwacht"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:54

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

ikbentomas schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 14:23:
Ik wil graag laptops zoeken, die nu of later beschikbaar zijn, om mij te oriënteren op een aankoop.

Daarvoor kan ik het prijsfilter verplaatsen naar 0 euro om alleen producten te zien die nu te koop zijn.
Bij de prijsloze staat van het filter krijg ik echter ook alle producten die al (lang) niet meer te koop zijn.
Het filter datum eerste prijsvermelding zou ook geschikt zijn, alleen filtert deze optie ook alle producten zonder prijsvermelding.

Dit lijkt me het makkelijkste opgelost als het filter van datum eerste prijsvermelding iets aangepast wordt.
Dat geeft nog niet het gewenste resultaat want er staan nog steeds producten bij die misschien niet meer te koop zijn, en filtert oude producten die misschien nog wel te koop zijn.

De ultieme oplossing zou zijn om los aan te kunnen geven of een prijs afwezig mag zijn als
checkbox 1) "niet meer te koop"
checkbox 2) "wordt verwacht"
Het filter doet precies wat je verwacht: Alles met een prijsmelding vanaf datum x tonen. Een laptop met als status "Wordt verwacht" heeft nog nooit een prijs gehad, dus wordt weggefiltert. Aan de andere kant, het prijsfilter toont weer wel deze producten, zolang je de minimumprijs maar op 0 euro of prijsloos laat staan. Wellicht dat "Datum eerste prijsvermelding" hetzelfde kan doen als de prijsslider, dus de "Wordt verwacht" producten wel gewoon tonen. Eventueel aangevuld met een vinkje om die alsnog niet te tonen.

Ik zal dit featurerequest doorschuiven naar de buren bij Mooie Features, zodat de productmanager hiernaar kan kijken.