Nieuwe Monitor

Pagina: 1
Acties:

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-02 10:11
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
monitor voor 'huis tuin en keuken gebruik' Het enige spel dat ik mogelijk ga spelen is Football Manager

Wat is je budget?
Maximaal € 200, liefst minder uiteraard

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb onlangs een nieuwe pc gekocht, I5 processor, 8GB werkgeheugen en 256GB SSD

Qua formaat dacht ik aan 24 inch of meer, ik kwam zelf deze monitor tegen: pricewatch: Iiyama ProLite E2483HS-B1 Zwart

Lijkt mij een prima monitor voor wat ik er mee wil, of zijn er betere alternatieven?

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:49
gaizka schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 12:53:

Qua formaat dacht ik aan 24 inch of meer, ik kwam zelf deze monitor tegen: pricewatch: Iiyama ProLite E2483HS-B1 Zwart

Lijkt mij een prima monitor voor wat ik er mee wil, of zijn er betere alternatieven?
TN paneel is juist het geen wat je moet vermeiden tenzij je diehard FPS speelt. TN paneel is snel. maar ook slechte kijkhoek, kleurweergave, contrast,

Zou ik eerder naar pricewatch: Iiyama ProLite X2483HSU-B1 Zwart
en pricewatch: Iiyama ProLite XB2483HSU Zwart

Zijn beide een stuk beter als die jij linkte.

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-02 10:11
Bedankt voor de tips, ben er niet zo in thuis zoals je merkt.

De door jou genoemde schermen lijken zo goed als identiek, waarin zit het (prijs)verschil?

Verwijderd

gaizka schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 14:42:
Bedankt voor de tips, ben er niet zo in thuis zoals je merkt.

De door jou genoemde schermen lijken zo goed als identiek, waarin zit het (prijs)verschil?
De Iiyama ProLite XB2483HSU heeft een touch screen, voor de rest zijn ze exact hetzelfde.