Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbendaan
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 15-07 17:30
ik heb geen ervaring met koeling en ik heb geen idee welke koeling ik moet nemen voor deze processor.
pricewatch: AMD FX-4300 Tray
is het een goed idee om er zelf een koeling op te zetten of om de boxed te kopen waar 16 euro verschil tussen zit.

alvast bedankt

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinT
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14:58
Hey daar daan,

Persoonlijk zou ik voor de Tray gaan en dan een pricewatch: Cooler Master Hyper 212 EVO erop zetten.

Kost je 10 euro meer maar dan heb je meteen de potentie om evt te OCen en dat ding is rete stil.
Ik zou iig geen 16 euro neertellen voor de standaard fan van AMD, dat ding is net een hamster die tegen je CPU aanblaast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-07 15:59
Hangt van je eisen af. Opzich koelt de standaard koeler van de Boxed versie goed genoeg.
Wil je stiller, dan kun je kijken naar iets anders.

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 27-06 08:52

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

boxed of aftermarket ligt aan: of je wilt gaan overclocken, of je een stil systeem wilt of dat je misschien liever een echt koud systeem wilt (sommige mensen worden zenuwachtig bij hoge temp's)

verder moet je kijken naar de socket van je mobo. bij elke koeler staat meestal wel aangegeven met welke socket deze compatible is.

en niet te vergeten hou de hoogte van je koeler in de gaten. past niet zomaar in elke behuizing

[ Voor 18% gewijzigd door PaRaDoX4 op 06-01-2016 11:41 ]

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle