Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mol73
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19-07 14:19
Hoi ik wil graag een nieuwe chromebook aanschaffen, maar ik heb er een vraag over. Ik heb al een chromebook die ik weg ga doen want die heb ik al twee jaar in mijn bezit, nu komt de vraag. Nu zag ik op de site dat je de 100 GB opslag die ik dus al heb (maar afloopt) een keer op een account kan verzilveren. Maar nu koop ik een nieuwe computer dan kan ik hier toch weer gebruik van maken? Andres hoef ik nog geen nieuwe......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je activeerd die verhoging met een Chromebook. Lijkt mij dat als je een nieuwe Chromebook haalt, je niet opeens weer het recht hebt daarop. Heb je zelf al gezocht? Dit zal toch wel in de voorwaarden staan voor het verzilveren van de 100 GB.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mol73
Problemen met Drive-aanbieding

Laat ons weten welk probleem u heeft met het inwisselen van de aanbieding voor Drive-opslagruimte:Ik ontvang het bericht 'Er zijn geen aanbiedingen beschikbaar voor [uw e-mailadres]'.
Als u dit bericht te zien krijgt, hebben we vastgesteld dat er al een aanbieding is ingewisseld met uw account. De Drive-aanbieding kan maar één keer per Google-account worden ingewisseld. Ga naar drive.google.com/settings om uw huidige opslagruimte te bekijken.

Ja dat heb ik en van daar ook de vraag. Maar als ik dit zo lees denk ik dus dat het voor mij geen zin heeft om een nieuwe te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

compleet offtopic: https://www.transip.nl/cp/stack/activeren/

1000GB gratis [..] en in Nederland data opslag!

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mol73
tja en maar wachten op een invite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Mol73 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 09:55:
Ja dat heb ik en van daar ook de vraag. Maar als ik dit zo lees denk ik dus dat het voor mij geen zin heeft om een nieuwe te halen.
Dus waarom had je dit topic ook alweer geopend? Het staat er toch duidelijk?

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mol73
Misschien hebben ander gebruikers een andere ervaring? Mijn bonusopslag van Google Drive vervalt binnen kort en ik dacht nou dan koop ik een nieuwe en heb dan weer 100gb, maar als dit niet zo werkt jammer dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Mol73 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 10:15:
tja en maar wachten op een invite.
reken op weekje of 3-4

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Pagina: 1