Herverkopen Nvidia geforce GTX 780(gigabyte rev 2.0)

Pagina: 1
Acties:
  • 393 views

Vraag

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14:48

Plainside

I browse when I'm at work

Topicstarter
Dag tweakers,

Voor een tijdje wil ik al upgraden van mijn 780 naar de 900 series.
Het probleem is alleen dat ik wat krap zit met het geld hier en daar.
Dus wil ik graag weten wat deze kaart nog kan opleveren.
Ik heb de kaart op 18-06-2014 besteld de hele productnaam toen was Gigabyte GeForce GTX 780 WINDFORCE 3GB, Rev 2,0 GV-N780OC-3GD (Rev. 2.0).
Als deze kaart nog wat kan opleveren hoeveel zou dit ongeveer zijn.
En is er misschien waar ik de kaart kan inruilen en kan bijbetalen voor een upgrade, dit zal dan wel rondom Nijverdal moeten zijn.

Alvast bedankt :D !

Alle reacties

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Je kan de kaart via V&A hier op Tweakers verkopen, daar kan je tevens vinden voor welke prijzen ze normaal aangeboden worden. Het helpt wel als je al een paar V&A beoordelingen hebt. Maar als je een net tekstje met eigen foto's plaats dan moet je hem wel kunnen verkopen. Hardware daalt wel ontiegelijk hard in prijs over de jaren.

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14:48

Plainside

I browse when I'm at work

Topicstarter
Brilsmurfffje schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 09:26:
Je kan de kaart via V&A hier op Tweakers verkopen, daar kan je tevens vinden voor welke prijzen ze normaal aangeboden worden. Het helpt wel als je al een paar V&A beoordelingen hebt. Maar als je een net tekstje met eigen foto's plaats dan moet je hem wel kunnen verkopen. Hardware daalt wel ontiegelijk hard in prijs over de jaren.
Ja maar kijk ik naar de huidige prijzen voor de kaart bij webshops zit de 780 nog steeds boven de 500+ range en dat is dan niet de Ti versie.
Vandaar ook de vraag.

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Plainside schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 09:30:
[...]

Ja maar kijk ik naar de huidige prijzen voor de kaart bij webshops zit de 780 nog steeds boven de 500+ range en dat is dan niet de Ti versie.
Vandaar ook de vraag.
Wat de webshops vragen is irrelevant voor de tweedehands verkoop, de kaart is al reeds opgevolgd, tweedehands liggen de prijzen tussen de 250 en 280 euro. Dus wil je hem verkopen dan zal je rond die range moeten zitten. Gegeven het feit dat je buiten de randstad zit is het voor een grotere groep minder aantrekkelijk om langs te komen dus zal je een iets scherpere prijs moeten bieden en het eventueel gratis opsturen.

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:37

Esumontere

Floep, banaan.

Het is niet toegestaan om vragen als 'wat is deze component nog waard?' te stellen op het forum.

Verwijderd

Ik zou wachten tot de nieuwste generatie gpu's dit jaar op de markt komen. Zo voorkom je dat je binnen een jaar weer een generatie achter loopt. Volgens mij is het niet zozeer de prestaties die je mist maar de angst dat een 780 te weinig oplevert.

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Brilsmurfffje schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 09:34:
[...]

Wat de webshops vragen is irrelevant voor de tweedehands verkoop, de kaart is al reeds opgevolgd, tweedehands liggen de prijzen tussen de 250 en 280 euro. Dus wil je hem verkopen dan zal je rond die range moeten zitten.
Dat lijkt mij toch een beetje overdreven veel, een R9 380X is amper langzamer en is nieuw vanaf zo'n 250 euro.
http://www.techpowerup.co...SUS/R9_380X_Strix/23.html

Tweedehands R9 290 kaarten zijn zelfs sneller en een half jaar terug waren die al vanaf 150 euro te krijgen, nu zitten ze vaak eerder rond de 200 euro. Maar 250 tot 280 euro vragen voor een GTX 780 is dus gewoon overdreven.

[ Voor 17% gewijzigd door -The_Mask- op 06-01-2016 12:07 ]

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-01 09:44

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Plainside schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 09:15:
Dag tweakers,

Voor een tijdje wil ik al upgraden van mijn 780 naar de 900 series.
Het probleem is alleen dat ik wat krap zit met het geld hier en daar.
Dus wil ik graag weten wat deze kaart nog kan opleveren.
Ik heb de kaart op 18-06-2014 besteld de hele productnaam toen was Gigabyte GeForce GTX 780 WINDFORCE 3GB, Rev 2,0 GV-N780OC-3GD (Rev. 2.0).
Als deze kaart nog wat kan opleveren hoeveel zou dit ongeveer zijn.
En is er misschien waar ik de kaart kan inruilen en kan bijbetalen voor een upgrade, dit zal dan wel rondom Nijverdal moeten zijn.

Alvast bedankt :D !
Waarom zou je als je krap zit bij het geld gaan upgraden naar een 900 serie kaart? Met je huidige kaart kan je prima nog een tijdje vooruit, hij zit dan wel op de laagste trede van het highend spectrum maar zoveel sneller is er niet beschikbaar tenzij je veel geld wil uitgeven voor een GTX980Ti/Fury(x).
Ik zou je kaart gewoon lekker houden en wachten op de nieuwe generaties kaarten van Nvidia en AMD.

Overigens is het niet toegestaan om te vragen voor taxatie hier (weet niet precies waarom)...
Je kaart is rond de 200 euro waard, ik zou er in ieder geval niet meer voor geven persoonlijk :P.

Een tip als je probeert te kijken hoeveel je kaart gaat opleveren is kijken bij V&A en kijken wat er voor vergelijkbare wordt gevraagd, de huidige prijs in webshops doet er weinig toe.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 28-01 23:28

br00ky

Moderator Harde Waren
Taxaties zijn op het forum niet toegestaan. Er zijn voldoende sites (zoals de V&A hier) waar je courante prijzen van elke willekeurige kaart kan uitzoeken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.