Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

RSS Marktplaats

Pagina: 1
Acties:
  • 534 views

• erwinwernars
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19-11 01:30
Wederom zijn de servers van het welbekende http://rss-widget.nl eruit geknald. Het is erg frustrerend wanneer je rss feeds niet aankomen en potentiële koopjes misloopt.

Nu ben ik opzoek gegaan naar een ander RSS voor marktplaats en kwam uit op [url]*knip*[/url] voor als nog werkt de site naar behoren en komen mijn rss feeds aan.

Iemand enige ervaring hiermee?

[ Voor 5% gewijzigd door Lustucru op 06-01-2016 20:01 ]

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01:02
Sinds kort kun je ook zoekopdrachten opslaan op Marktplaats.nl, je krijgt dan een berichtje zodra iemand het product dat je zoekt op de site heeft aangeboden. Voor mij werkt dat best wel goed :). Het is alleen niet instant.

My favorite programming language is solder.

• erwinwernars
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19-11 01:30
Puch-Maxi schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 00:43:
Sinds kort kun je ook zoekopdrachten opslaan op Marktplaats.nl, je krijgt dan een berichtje zodra iemand het product dat je zoekt op de site heeft aangeboden. Voor mij werkt dat best wel goed :). Het is alleen niet instant.
Dit berichtje krijg je 1x in de 24uur in je mailbox, dat is voor mij veels te weinig, dan zijn de koopjes al vertrokken ;w

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Custom RSS op t.net gebruiken (karmastore)? Je kunt dan 3 feeds tonen dmv een site url en feed url
Heerlijk t.net en je feeds in één oogopslag :)

[ Voor 3% gewijzigd door GerardVanAfoort op 06-01-2016 01:24 ]

NRG

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Dit is geen vraag: dit is spam.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.