Een cliche is ooit origineel begonnen
Kan je misschien nogmaals je keyboard geselen en wat meer vertellen?
Betreffende die witte dingen en of je een spacer/shim gebruikte.
(of eventuele andere mods)
Betreffende die witte dingen en of je een spacer/shim gebruikte.
(of eventuele andere mods)
Ik heb een pep, op een tb gedaan, en dan zonder die witte voetjes. Op de tb zitten namelijk al van die zwarte voetjes. Heb wel een spacer gebruikt voor de zekerheid, Het is nogal een geval om erop te zetten. Ook heb ik de fan op de heatsink gezet en er niet naast. Hij staat er nu zow op zodat die de lucht dus in de heatsink blaast en dan naar boven toe zo, me voeding in die het er dan weer uitblaast (enermax dus)
Ik hoop dat dit duidelijk is, me 1,33@1,4g word nu idle 35 graden en full-load 39 graden, hij werkt dus perfect.
ps je hoeft ook niet te vlakken, en ik heb eigenlijk ook geen idee wat je ermee bedoelt. Want er zitten geen oneffenheden in mijn pep66. Je hebt aan de onderkant namelijk een stukkie koper en daaromheen alu, daar zit dan een inkeping aan de zijkant, maar das niet belangrijk. Ik denk dat je vanaf die inkeping het glad wil maken, maar zou dat niet doen.
Ik hoop dat dit duidelijk is, me 1,33@1,4g word nu idle 35 graden en full-load 39 graden, hij werkt dus perfect.
ps je hoeft ook niet te vlakken, en ik heb eigenlijk ook geen idee wat je ermee bedoelt. Want er zitten geen oneffenheden in mijn pep66. Je hebt aan de onderkant namelijk een stukkie koper en daaromheen alu, daar zit dan een inkeping aan de zijkant, maar das niet belangrijk. Ik denk dat je vanaf die inkeping het glad wil maken, maar zou dat niet doen.
| I've got permission to color outside the lines |
Ik heb ook die pepper erop, standaard zonder die voetjes, ik moest hem modden om hem op het mobo te krijgen (zat van alles in de weg), in de search staan er pr8tige plaatjes van
In dat koperen inzetstuk zit bij mij nog een verhoging ter grote van ongeveer de oude celeron-core.(is misschien een halve mm hoog)Op woensdag 20 juni 2001 21:58 schreef Genotix het volgende:
Dit hoogteverschil kan net het verschil zijn tussen krak
mmmm misschien nog een oude versie dan ofzow, want dat heb ik dus niet. kan je misschien een foto maken ofzow (voor de duidelijkheid)Op woensdag 20 juni 2001 22:26 schreef koekum het volgende:
[..]
In dat koperen inzetstuk zit bij mij nog een verhoging ter grote van ongeveer de oude celeron-core.(is misschien een halve mm hoog)
Dit hoogteverschil kan net het verschil zijn tussen kraken hoera
omdat de kussentjes op de processor dan dus net te laag zijn
Eindelijk een fotootje gevonden (was 'm ook al aan het scannen maar dit is handiger).
Hier zijn die witte voetjes er dus al af
maar zie je nog wel dat vierkantje in het midden.
Tommy laat zich niet linken dus dan maar zo
http://www4.tomshardware.com/cpu/00q4/001211/cpu_cooler-17.html#alpha_pep66t
raar maar waar, dat heb ik dus niet. Bij mij is die helemaal egaal.Op woensdag 20 juni 2001 22:56 schreef koekum het volgende:
Eindelijk een fotootje gevonden (was 'm ook al aan het scannen maar dit is handiger).
Bij mij ook (helemaal egaal dus).raar maar waar, dat heb ik dus niet. Bij mij is die helemaal egaal
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Bij mij zit er ook een PEP66 op op het moment (Tbird), wekr tprima. Wite voetjes moeten er inderdaad ff af, maar dan past ie wel. Op een Abit KT7 en een Asus A7V(133) past het in ieder geval. Andere mobo's weet ik niet
Ik heb zelf een PAL35, ook met verhoginkje onder de heatsink, en die heb ik zonder problemen op mijn Tbird1100 gezet, zonder dat ik gekrak hoorde (gelukkig
).Hiervan heb ik trouwens ook de (in mijn geval witte) afstandsblokjes van de koeler af moeten halen.
The cyclographing developer
Pagina: 1