Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommuz
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16-09 14:42
Tim schafer heeft een crowdfunding campaign gelanceerd om psychonauts 2 te financiëren.

Hiervoor wordt het crowdfundingplatform fig.co gebruikt. Net zoals bij kickstarter kan je verschillende 'tiers' bestellen. Maar extra wordt de mogelijkheid geboden om big bucks te investeren om zo te delen in de winst.

https://www.fig.co/campaigns/psychonauts-2

Degene die deel 1 hebben gespeeld behoeven geen introductie, zo snel mogelijk de 39$ optie kopen ;)
Voor alle andere die zich af vragen waarom dit big news is: Psychonauts was een heerlijk geschifte game waarbij je als 'psychisch cadet' de hersenen van anderen binnen kan dringen. Dat leverde totaal geschifte levels op waar ikzelf me heerlijk mee vermaakt heb. T spel is nu voor zo'n 10 eu te koop maar je krijgt t gratis als je psychonauts 2 backed.

Ik zeg wacht niet langer en steun double fine studios! Ze zitten al op 98% met nog 7 dagen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-09 19:15

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ben heel benieuwd. Moet heel eerlijk zijn en zeggen dat ik deel 1 nog moet uitspelen maar heb me daar goed genoeg mee vermaakt om deel 2 te willen.

Het doel is in ieder geval behaald, nu wordt het wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Het internet zal collectief "told you so" roepen, wanneer het duidelijk is dat deel 2 gefaald is en meneer Schafer met het geld gaan lopen is ~_~

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:08
Dit is wel zijn laatste kans dat zal, als hij dit verknalt is het wel over denk ik met Doublefine. Paar jaar terug was hij al klaar met het script van de game. Wat overblijft is level Design en Puzzels e.d.

Hopelijk heeft hij de rest goed planned.

En ook al heeft hij succes de game zal niet veel verkopen helaas (Hoop het wel)