Wijziging User Review - dehoogstraat PdC

Pagina: 1
Acties:
  • 668 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehoogstraat
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 28-02-2023
PdC heeft een bod gedaan op een veiling die liep op ons account. Na aflopen van veiling had hij het hoogste bod, maar bod was naar onze mening te laag voor het product dus geen deal voor die prijs. Tevens was er al een bod van bijna het dubbele (150 eur) via DM.

Via DM aangegeven aan PdC dat bod niet voldoende was. Vervolgens teleurgestelde reactie (prima), met melding dat het niet volgens de regels van V&A is gegaan.
Ik uitleg gegeven via DM over regels V&A en de gang van zaken en dacht dat daarmee de kous af zou zijn.

PdC plaats vervolgens een negatieve (0 sterren) V&A feedback. Geheel niet terecht omdat er geen regels zijn overtreden, een bod is maar een bod immers. Ook is er helemaal geen transactie geweest dus een feedback invullen is niet terecht.

Dus graag verwijdering van de feedback.

betreft deze advertentie: V&A aangeboden: HP Procurve 2620-24-PoE+ / J9625A
en deze feedback: http://tweakers.net/aanbod/rating/283638/

PdC heeft een DM over dit bericht gehad voor zijn visie op de zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PdC

Mijn visie: als je 400 euro voor een switch wil hebben, prima. Zet dan een realistisch startbedrag neer, niet 50 euro maar bijvoorbeeld 350 euro.
Ten tweede: als iemand dan via DM een bod doet, laat dat bod dan via de veiling lopen. Level playingfield enzo. Ik vind dit nu een beetje een scam: bod uitlokken en er vervolgens niet op ingaan. Maar wellicht begrijp ik het veilingmechanisme niet...

heb negatieve feedback overigens vóór de uitleg geplaatst, niet daarna zoals dehoogstraat stelt. Zie time stamps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVH7
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-09 01:27

TVH7

Tango Victor Hotel Seven

Modbreak:V&A feedback requests zijn uitsluitend voor betrokkenen

[ Voor 92% gewijzigd door Microkid op 08-01-2016 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehoogstraat
Ik heb nog contact met je gehad via DM, je geeft ook aan dat je negatieve feedback gaf vóór de uitleg dus daarmee wellicht wat te snel was in je reactie.

Dus als je hier nog een korte reactie wilt geven dat jouw feedback verwijderd mag worden dan zou ik dat erg op prijs stellen. Excuus voor het misverstand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdC
  • Niet online

PdC

Wellicht is de feedback niet de juiste plek geweest. Als dat zo is dan vind ik het prima als de feedback verwijderd wordt. Echter, ik blijf erbij dat ik dit geen fatsoenlijke manier van zakendoen vind. Als je het startbod zo laag zet dan moet je ook maar met de consequentie leven dat er geen hoog bod komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdC
  • Niet online

PdC

Overigens, in een DM waaruit ik niet zal quoten heeft dehoogstraat wel aangegeven het een volgende keer anders aan te pakken. Waarvan akte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehoogstraat
Zoals PdC hierboven aangeeft; de feedback mag verwijderd worden. Naar mijn mening is het niet de juiste plek, er heeft ook geen transactie plaats gevonden.

Het is wel leerzaam voor een volgende veiling, dat doen we dus niet meer zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:55

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Done.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.