Help!! Ik snap er niet veel meer van! Hoe meer ik lees hoe moeilijker de keuze lijkt te worden! In winkels word ik eerlijk gezegd ook niet veel wijzer...
Hier mijn ingevulde lijstje xD
Ik zoek een?
smart full hd tv ( of beter aparte chromecast?)
43 inch heel misschien 48 maar ligt denk ik aan dat ze indd in de winkel zo klein ogen... Kom er tussen de 2.50 en 3.50 meter vanaf te zitten... Ligt eraan waar ik op mijn bank plof...
Wat is je budget?
500, kan in theorie wat extra rekken als het dat echt waard is, in de praktijk ook
maar de 500 is al flink opgerekt...
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik kom van een beeldbuis af ( jups I know, lang volgehouden he
) dus gewoon tv kijken, geen behoefte om er met 1 meter afstand in te kruipen, youtube en netflix kunnen afspelen is eigenlijk de motivatie nu echt over te gaan stappen aangezien ik het liefst docu's en films kijk, spotify met dezelfde afstandbediening ipv op en neer waggelend naar mijn ingeplugde smartphone handig, geen pre. Mijn dolby surround set / dvd speler wil ik er ook op aansluiten ( scart, geen hdmi, ook oud spul... In ergste geval mag dat ook een x vervangen worden maar meeste tvs hebben iig 1 scart zag ik)
Mocht het mogelijk zijn draadloos toetsenbordje/ muis aan te sluiten en die x dat ik op fb zit ook via tv kan helemaal handig, absoluut geen pre
( edit na dit getyp via mijn smartphone, besef ik dat het toch retehandig zou zijn als dit indd allemaal via een webbrowser en toetsenbord kan...
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik dacht eerst aan LG ivm webos 2.0, toch leek android me ook wel wat als echte androidgebruiker, risico nog de kinderziektes? Smarthub van Samsung? Twijfel nu ook daarover... Toch maar apart chrome castje en gewone goede FHD zoeken?
Kwam ivm budget toevallig de' 4K' tv
LG 43UF640V tegen, na steeds meer gelezen te hebben besef ik dat ik misschien indd, zoals ze bij mediamarkt ook zeiden, een gewone goede full hd kan nemen ipv budget 4k maar hun kwamen met een alternatief wat 800,- koste...
Zodoende op de site gekeken naar 1 van de nieuwere 43" smarttvs en staat de
LG 43LF630V op de LG site
Nu bij Expert in de winkel de Samsung UE43J5600AWXXN
gezien. Later lees ik weer is ook 50 hertz kan beter de 6 serie doen...
Dan nu via Otto de aanbieding van de Samsung UE48J6350, Curved. Erg goedkoop in verhouding, volgens mij Duits model? Rare is kom nergens dit type tegen, zelfs niet op de samsung site, wel deUE40J6300A 40" 6-Series
Dit is van de laatste dagen en zo ben ik al even bezig
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik weet echt niet meer wat ik moet kiezen en hoe te vergelijken! Eerst lees is over die refresh rate en later dat het meeste ook onzin is ; alles boven die 50 hertz word opgevuld met nep/ verzonnen beelden en kan averechts uitpakken..
De ene zegt PMI de ander zus de ander zo.. Enigste wat ik weet is dat ik dat hele neppe beeld ook niet mooi vind maar schijnt weer veel aan de instellingen te liggen...
Ik zoek gewoon een nieuwe tv met wat smartfuncties ( of beter chromecastje?
)
Ik zie tig tv's met weet ik wat voor serienummers waar ook amper logica in lijkt te zitten en vraag me serieus af wat voor verschillen erin zitten...
En ja ik ben op de hoogte dat ik voor die 500,- niet superveel kan en mag verwachten, mahja aan de andere kant, ik heb nu een oude beeldbuis dus tegenvallen zal het ook niet snel xD
Wel ben ik niet van plan over 2 jaar weer een nieuwe te moeten kopen...
Om een lang verhaal kort te houden ;
HELP! Ik weet het echt niet meer
Thnx iig alvast, al is het alleen al voor het feit dat je mijn gezever tot hier gelezen hebt
Wel grappig te lezen in andere topics dat zelfs die niet leken door het bomen het bos niet meer zien, ben ik niet de enige iig!
Hier mijn ingevulde lijstje xD
Ik zoek een?
smart full hd tv ( of beter aparte chromecast?)
43 inch heel misschien 48 maar ligt denk ik aan dat ze indd in de winkel zo klein ogen... Kom er tussen de 2.50 en 3.50 meter vanaf te zitten... Ligt eraan waar ik op mijn bank plof...
Wat is je budget?
500, kan in theorie wat extra rekken als het dat echt waard is, in de praktijk ook
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik kom van een beeldbuis af ( jups I know, lang volgehouden he
Mocht het mogelijk zijn draadloos toetsenbordje/ muis aan te sluiten en die x dat ik op fb zit ook via tv kan helemaal handig, absoluut geen pre
( edit na dit getyp via mijn smartphone, besef ik dat het toch retehandig zou zijn als dit indd allemaal via een webbrowser en toetsenbord kan...
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik dacht eerst aan LG ivm webos 2.0, toch leek android me ook wel wat als echte androidgebruiker, risico nog de kinderziektes? Smarthub van Samsung? Twijfel nu ook daarover... Toch maar apart chrome castje en gewone goede FHD zoeken?
Kwam ivm budget toevallig de' 4K' tv
LG 43UF640V tegen, na steeds meer gelezen te hebben besef ik dat ik misschien indd, zoals ze bij mediamarkt ook zeiden, een gewone goede full hd kan nemen ipv budget 4k maar hun kwamen met een alternatief wat 800,- koste...
Zodoende op de site gekeken naar 1 van de nieuwere 43" smarttvs en staat de
LG 43LF630V op de LG site
Nu bij Expert in de winkel de Samsung UE43J5600AWXXN
gezien. Later lees ik weer is ook 50 hertz kan beter de 6 serie doen...
Dan nu via Otto de aanbieding van de Samsung UE48J6350, Curved. Erg goedkoop in verhouding, volgens mij Duits model? Rare is kom nergens dit type tegen, zelfs niet op de samsung site, wel deUE40J6300A 40" 6-Series
Dit is van de laatste dagen en zo ben ik al even bezig
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik weet echt niet meer wat ik moet kiezen en hoe te vergelijken! Eerst lees is over die refresh rate en later dat het meeste ook onzin is ; alles boven die 50 hertz word opgevuld met nep/ verzonnen beelden en kan averechts uitpakken..
De ene zegt PMI de ander zus de ander zo.. Enigste wat ik weet is dat ik dat hele neppe beeld ook niet mooi vind maar schijnt weer veel aan de instellingen te liggen...
Ik zoek gewoon een nieuwe tv met wat smartfuncties ( of beter chromecastje?
Ik zie tig tv's met weet ik wat voor serienummers waar ook amper logica in lijkt te zitten en vraag me serieus af wat voor verschillen erin zitten...
En ja ik ben op de hoogte dat ik voor die 500,- niet superveel kan en mag verwachten, mahja aan de andere kant, ik heb nu een oude beeldbuis dus tegenvallen zal het ook niet snel xD
Wel ben ik niet van plan over 2 jaar weer een nieuwe te moeten kopen...
Om een lang verhaal kort te houden ;
HELP! Ik weet het echt niet meer
Thnx iig alvast, al is het alleen al voor het feit dat je mijn gezever tot hier gelezen hebt
Wel grappig te lezen in andere topics dat zelfs die niet leken door het bomen het bos niet meer zien, ben ik niet de enige iig!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2016 21:18 ]