-The_Mask- schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 20:36:
[...]
Kun je ook uitleggen waarom je bij elk onderdeel bent gekomen, want ik vind een aantal dingen nogal vreemde keuzes. Maar dat kan ook komen doordat je er niet bij verteld waarom je tot die onderdelen bent gekomen. Zo vind ik het moederbord nogal duur, maar als je één wil hebben met ingebouwde WiFi AC en ermee wil overklokken dan is het wel weer een logische keuze. En zo zijn er meer onderdelen, dus als je kunt vertellen waarom je erop gekomen bent kunnen wij ook vertellen als het een goede keuze is.
mooie suggestie dan kunnen jullie mij misschien beter helpen
MSI Radeon R9 380 - Gaming - 4GB GDDR5 : volgens mij is dit een goede grafische kaart die future proof is en de games van vandaag (zoals gta 5) kan draaien op 50 fps op 1080 p. wel dit is voor mij genoeg zelf al zou ik maar 35 fps halen. als ik in de toekomst mijn settings van high of ultra op normaal of low moet zetten maakt mij niet uit maar dat zal niet gebeuren in de komende 5 jaar dat ik met deze grafische kaart een spel volledig op low zou moeten draaien.
dit is meer als voldoende voor mij en de grafische kaart is niet te duur.
Intel Core i5-6600K - Boxed
mooie processor van intel die van dit jaar nieuw is met zijn mooie socket 1151 :-)
perfect voor te overklokken omdat het een K versie is en ookal zou ik geen 4.6 Ghz halen een mooie 4.4 of 4.5 Ghz is ookal mooi.
I7 is te duur en ook niet nodig voor de video's die ik ga bewerken.
Western digital Caviar Blue 1TB 3.5" 7200rpm SATA 6Gb/s 64MB
gewoon goedkoop en veel opslag ( als mijn laptop kapot is haal ik de HDD eruit en steek ik deze ook in mijn build )
be quiet! System Power 8 - 600 watt
jullie hebben me er al op gewezen dat deze overkill is.
zou graag een mooie 500 of 550 watt voor dezelfde prijs willen toevoegen in de build dan.
(mss de be quiet! System Power 8 - 500 watt ?? zelfde PSU alleen de 500 watt versie )
G.Skill 16GB DDR4
de snelheid van RAM merk je toch niet ( heb ik me laten wijsmaken ) dus de 2133 mhz is dus perfect en 16 Gb is genoeg voor videobewerking ( natuurlijk overkill voor game ) later zou ik deze misschien uitbreiden naar 32 Gb
simpel en goedkoop ram geheugen
MSI Z170A Tomahawk AC
Ik dacht dat een moederbord van 150 euro goedkoop was en dat onder de 100 euro je de slechtere moederborden terug vindt!!?? Wel ik heb dit moederbord gekozen vanwegen de WIFI en vanwegen de chipset zodat ik ermee kan overklokken.
Gelid GX-7 - Rev. 2
wat ik van deze cooler heb gelezen gezien op youtube en revieuws die ik gelezen heb zou deze cooler verschrikkelijk goed moeten coolen natuurlijk sta ik altijd open voor mensen met ervaring met andere coolers die goedkoper zijn en ook de processor zeer cool houden ( NOTE 4,6 ghz is een hoge kloksnelheid temperatuur moet egt laag blijven zou onder full load liefst onder de 80 graden blijven )
Sharkoon T28 - Window Groen
Ik vindt deze case gewoon mooi !! je moet er misschien voor zijn maar ik vindt het wel iets hebben !!
ook 3 mooie fans meegeleverd met groene LED's. ook iets goedkoper dan mijn vorige case
////////
wel dat was het als er nog vragen zijn of onduidelijkheden laat maar weten