Gaan deze computeronderdelen samen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 697497

Topicstarter
Mijn budget is eigenlijk niet meer als 1000 euro dit zijn de componenten die ik zelf heb samen gezocht.

MSI Radeon R9 380 Gaming 4G - Grafische kaart € 248,30
NZXT Source 340 – Midtowermodel € 69,80
be quiet! System Power 8 - 600W € 64,80
MSI Z170A Tomahawk AC € 158,80
Intel Core i5-6600K – Boxed € 248,90
Gelid GX-7 - Rev. 2 € 59,90
G.Skill 16GB DDR4 € 95,50
Western digital Caviar Blue 1TB 3.5" 7200rpm SATA 6Gb/s 64MB € 53,40

+- € 999,60 <-- dit zijn de prijzen van afuture.nl omdat die mij het goedkoopste lijkt.

Nu mijn vraag is gaan deze componenten samen of niet?
Gaat mijn cooler in mijn case want daar had ik mijn twijfels voor.
Bedankt voor de hulp en suggesties zijn ook altijd welkom.
thanx :P

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-07 13:23
Wij zijn altijd van eigen inzit😃

Je kan in de pricewatch van tweakers kijken tot hoe hoog de cpu koeler maximaal kan zijn. Tegens kan je bij de koeler kijken hoe hoog hij is. En kan weet je het antwoord. En is er een reden dat je voor een OC cpu/ mobo combo gaat en niet een 6400 b150 mobo en kijken of je er een r9 390 in kan propen?

En als je al je onderdelen in een wenslijst stopt kan je door tweakers de bestelkosten berekenen. En zoeken ze uit welke winkel je wat moet halen(en eventueel aangeven dat je het bij max 2 winkels bv wil halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Normaal geraakt de cpu cooler in de behuizing maar met 2mm verschil dacht ik ??! Ik heb alles via tweakers gevonden en afuture was het voordeeligst :-). Nu ik zou graag buiten game ook video editen en photoshop toestanden daarom dat ik liever een oc cpu heb (4,6 ghz ongeveer ) daarom dat ik ook 16 gb aan RAM heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
http://tweakers.net/price...&minproducts=4&maxshops=4

ik ben toch echt goedkoper uit als je het bij meerdere shops haalt.

en die 3mm moet prima zijn.

maar nog wel een ander puntje. Geen ssd?

met videobewerking heb je inderdaad wat aan OC.

En wil j alles bij 1 shop halen zou ik eerder enkele onderdelen veranderen die megekko wel heeft.

[ Voor 14% gewijzigd door loki504 op 05-01-2016 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja maar de tweaker prijzen zijn niet helemaal up to date soms verschillen de prijzen wel een paar tientjes , en afuture heeft ook gratis verzedending naar belgie ( vb azert betaal je 15 euro per 500 euro )

En momenteel is een hdd genoeg een ssd zou ik mezelf later aanschaffen windows 2 keer moetten installeren is voor mij geen probleem. Momenteel wil ik egt niet bove' de 1000 uitkomen. 1015 maximum!! Dus een ssd kan ik later nog aanschaffen net zoals nog wat extra ram ( video editing 32 GB dan )

Ik wil nog alle prijzen zelf wel is bekijken maar afuture is meestal de goedkoopste en heeft gratis verzending. Belgische stores zijn dan weer te duur maar ik zal de prijzen zeker nog is in doog houden om te kijken of het egt nog goedkoper kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
Ja oke naar België ben je al snel stukken duurder uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Maar al deze onderdelen kunnen perfect met elkaar werken tog ?
Ik heb ook geen idee of het gekozen ram gaat werken met het moederbord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 27-06 08:52

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

of het gekozen ram goed werkt met je mobo is moeilijk te zeggen aangezien G.skill meerdere soorten ram kittjes heeft.
maar ik denk eerlijk gezegd dat deze allemaal wel werken. met een beetje google kom ik geen problemen tegen met deze combi

maak even een wenslijst dmv pricewatch en voeg deze in een post. dan zien we veel makkelijker welke onderdelen exact je bedoeld

[ Voor 20% gewijzigd door PaRaDoX4 op 06-01-2016 13:44 ]

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
gallery: indyhendrickx

Dit zijn mijn producten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-6600K Boxed€ 248,80€ 248,80
1MSI Z170A TOMAHAWK AC€ 151,-€ 151,-
1MSI R9 380 Gaming 4GB€ 242,95€ 242,95
1WD Blue WD10EZEX, 1TB€ 49,99€ 49,99
1Sharkoon T28€ 59,95€ 59,95
1Gelid Solutions GX-7 Rev.2€ 56,-€ 56,-
1G.Skill Value F4-2133C15D-16GNT€ 83,01€ 83,01
1be quiet! System Power 8 600W€ 57,95€ 57,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 949,65

Daar kan toch prima een SSD bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nee dit komt te duur uit , een ssd zal een upgrade zijn voor later. Prijzen van tweakers zijn niet helemaal up to date zoals vb het RAM. ook verzondkosten bij sommige sites zijn er niet bij gerekend . afuture blijft het goedkoopste voor elk product ook geen verzendingskosten als jullie het egt goedkoper zouden vinden dan mogen jullie altijd wel laten weten. Ik sta ook nog open voor andere ideeen. Merci voor de hulp al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Die voeding is geen goede keuze, voor dat geld kun je wel een betere 400/450W voeding halen.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja maar ik heb minstens 500 watt nodig voor deze build en zeker als ik mijn processor ga overclocken.
of is 600 watt egt overkill? Ik zou de processor graag op 4,6 ghz klokken en dan samen mijn grafische kaart heb ik berekend op een GPU calculator dat ik ongeveer 550 watt nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
Nee je heb echt geen 500w nodig. De r9 380 met een i5 6600 zal tijdens gamen op 350 ish watt zitten. In een i5 4460 met een r9 290(lust nog meer watt als je 380) is een goede 450 nog genoeg. Neem er een OC blij en je zit op 500. Meer als 500 ga je echt niet nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
wat raden jullie aan voor PSU ? welk merk ? modulair of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:11

br00ky

Moderator Harde Waren
Heel systeem, schopje naar DAA. Verder heb je om onduidelijke redenen heb je Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/IIM11qkD8JkLEqmNgvTto4XQ/full.png weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Wil je fatsoenlijk advies, dan raad ik je ten sterkste aan om deze vragen nog bij te voegen.

Normaal gaat een topic meteen op slot, maar de discussie is hier al aan de gang, dus zou dat ook weer zonde zijn. Doe er je voordeel mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Niet online
Anoniem: 697497 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 19:27:
Ja maar ik heb minstens 500 watt nodig voor deze build en zeker als ik mijn processor ga overclocken.
of is 600 watt egt overkill? Ik zou de processor graag op 4,6 ghz klokken en dan samen mijn grafische kaart heb ik berekend op een GPU calculator dat ik ongeveer 550 watt nodig heb.
Zonder overklok neemt de PC maximaal 300W, met CPU overklok naar 4,6GHz zal dit waarschijnlijk onder de 400W blijven.

Neem je de NZXT Source 340 als behuizing? Dat is een behuizing met venster wil je dan ook een voeding met zwarte kabels? Heb je nog andere eisen/wensen aan de voeding. Modulair voegt iig weinig toe bij zo'n behuizing of het moet zijn dat je de voeding er gemakkelijk uit en in kan doen, maar de meeste mensen doen dat nooit.

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?

Ik zou graag game en ook niet al te zware videobewerking doen. Voor school gaat het systeem ook gebruikt worden en zal draaien op windows 10

Wat mag het systeem gaan kosten?

Mijn absolute max prijs is 1015 euro

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?

Geen componenten of mijn laptop moest het begeven. Kan ik dan de HDD van mijn laptop in mijn nieuw systeem steken?

Wat denk je allemaal nodig te hebben?

1 videokaart ( gamen op 1080 p is meer als voldoende zelfs zou ik het later zeker niet erg vinden om mijn settings wat lager de moeten zetten ingame
1 psu
1 cpu
16 Gb ram geheugen ( later misschien uitbreiden naar 32 Gb )
wifi is wel noodzakelijk ( zit in mijn moederbord )
goede case met goede luchstroom

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?

intel voor cpu
ram maakt niet uit het goedkoopste is goed
grafische kaart twijfel ik nog omdat nvidia drivers blijkbaar veel beter zijn dan msi

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
energie verbruik en lawaai maakt niet uit , heb een heel goede versterken die ALTIJD muziek speelt loei luid dus mijn pc hoor ik zowizo niet :-)

Ga je overklokken?

ja ik ga overklokken met de cpu die ik momenteel heb i5 6600K zal dat ongeveer 4.6 GHz opleveren

Wat verwacht je van ons?[i]

Mijn computer moet met andere woorden niet de beste game pc zijn die je kan kopen op dit moment.
Ik zou het niet erg vinden om zelfs alle settings op ultra low te moeten zetten in een game.
De pc moet wel een goeie cpu voor videobewerking en ook een goede koeler om te kunnen overklokken.
Ik zou graag van jullie willen weten of het systeem samen te stellen is en eventueel een paar suggesties die mij zouden kunnen verder helpen

//////////////////

bedankt voor de hulp zo ver al sorry voor het niet in te vullen van deze vragen hopelijk kunnen jullie mij nu beter helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
-The_Mask- schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 20:08:
[...]

Zonder overklok neemt de PC maximaal 300W, met CPU overklok naar 4,6GHz zal dit waarschijnlijk onder de 400W blijven.

Neem je de NZXT Source 340 als behuizing? Dat is een behuizing met venster wil je dan ook een voeding met zwarte kabels? Heb je nog andere eisen/wensen aan de voeding. Modulair voegt iig weinig toe bij zo'n behuizing of het moet zijn dat je de voeding er gemakkelijk uit en in kan doen, maar de meeste mensen doen dat nooit.
neen ik heb de behuizing verandert naar de Sharkoon T28 die staat bovenaan in mijn wenslijst
( of hier ; gallery: indyhendrickx )
en nee de psu mag gwn op zijn plaats blijven zitten hoor :)
en zwarte kabels is wel iets leuk dan want deze case heeft ook een raam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-6600K Boxed€ 248,80€ 248,80
1MSI Z170A TOMAHAWK AC€ 155,-€ 155,-
1MSI R9 380 Gaming 4GB€ 247,80€ 247,80
1WD Blue WD10EZEX, 1TB€ 51,-€ 51,-
1Sharkoon T28€ 63,-€ 63,-
1Gelid Solutions GX-7 Rev.2€ 56,-€ 56,-
1be quiet! System Power 8 600W€ 61,-€ 61,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 965,61

als dit het wat makkelijker maakt voor jullie :-)
sorry eerste keer dat ik tweakers gebruik het is nog wat nieuw voor me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickbovenkamp
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 20:06
Als je niet gaat overklokken past er een GTX 970 of een R9 390 in het budget, daar zal je denk ik veel meer plezier van hebben. Ook zou ik er dan gewoon gelijk een SSD in doen, dat zou dan ook wel in budget moeten passen, zonder SSD zal je niet de feel van een nieuwe computer ervaren omdat een HDD een serieuze bottleneck vormt voor dagelijke taken bij een snelle processor.

Edit: lijst

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-6400 Boxed€ 191,95€ 191,95
1Gigabyte GA-B150M-D3H€ 81,95€ 81,95
1Sapphire Radeon NITRO R9 390 8G with back plate€ 357,-€ 357,-
1WD Blue WD10EZEX, 1TB€ 49,99€ 49,99
1Sharkoon T28€ 59,95€ 59,95
1Cooler Master GM G550M€ 62,95€ 62,95
1Samsung 850 EVO 250GB€ 81,50€ 81,50
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 968,30

[ Voor 79% gewijzigd door rickbovenkamp op 06-01-2016 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjettepetJR.
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-06 18:42
Sharkoon is over het algemeen niet de beste kwaliteit, maar de kasten zijn prima.
je kan inderdaad de HDD uit je laptop gebruiken, als dit een SATA model is. daardoor kan je geld besparen en dus voor een SSD gaan.
ik denk dat je een goede keuze maakt door voor een overgeclockte i5 te gaan i.p.v. een i7.
natuurlijk lever je wel redelijk wat grafische performance in voor die hogere clockspeed, maar dit besef je zelf ook al.
bedenk je ook dat niet alle processors even goed overclocken, en er dus geen garantie is voor die 4,6GHz.
ook zijn er goedkopere processor-koelers verkrijgbaar, die op performance gebied niet veel inleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 660294

Wel een dure cpu koeler en koelt niet eens erg goed en is vrij rumourig. Geeft blauw licht, staat dat mooi met het groene led in je behuizing?
Voeding kan nog wat beter voor dezelfde prijs pricewatch: Cooler Master GM G550M of pricewatch: Fractal Design Integra M 550W.
En wat hierboven gezegd wordt. pak een i5-6400 met een B150 bord van €80 - €90 en stop de rest in een snellere videokaart. overklokken win je maar een paar % mee, met een videokaart 20% minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
rickbovenkamp schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 20:26:
Als je niet gaat overklokken past er een GTX 970 of een R9 390 in het budget, daar zal je denk ik veel meer plezier van hebben. Ook zou ik er dan gewoon gelijk een SSD in doen, dat zou dan ook wel in budget moeten passen, zonder SSD zal je niet de feel van een nieuwe computer ervaren omdat een HDD een serieuze bottleneck vormt voor dagelijke taken bij een snelle processor.
Game is niet het belangrijkste in deze build.
Ik ben van plan om de CPU te overklokken omdat ik graag videowerking zou dan doen.
8Gb aan vram lijkt me veel te veel omdat ik toch om 720 of 1080 ga gamen.
wifi is ook nodig in mijn build en dat heeft dit moederbord niet.
Toch bedankt voor de hulp al.

( en owja van die ssd !! ik heb nu een laptop en heb eigenlijk nog nooit egt een "goede computer" gehad
ik ben vanplan om een ssd later in de build te stoppen maar voor nu hou ik deze er nog even buiten )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Niet online
Anoniem: 697497 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 20:21:

als dit het wat makkelijker maakt voor jullie :-)
sorry eerste keer dat ik tweakers gebruik het is nog wat nieuw voor me
Kun je ook uitleggen waarom je bij elk onderdeel bent gekomen, want ik vind een aantal dingen nogal vreemde keuzes. Maar dat kan ook komen doordat je er niet bij verteld waarom je tot die onderdelen bent gekomen. Zo vind ik het moederbord nogal duur, maar als je één wil hebben met ingebouwde WiFi AC en ermee wil overklokken dan is het wel weer een logische keuze. En zo zijn er meer onderdelen, dus als je kunt vertellen waarom je erop gekomen bent kunnen wij ook vertellen als het een goede keuze is.

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 660294 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 20:33:
Wel een dure cpu koeler en koelt niet eens erg goed en is vrij rumourig. Geeft blauw licht, staat dat mooi met het groene led in je behuizing?
Voeding kan nog wat beter voor dezelfde prijs pricewatch: Cooler Master GM G550M of pricewatch: Fractal Design Integra M 550W.
En wat hierboven gezegd wordt. pak een i5-6400 met een B150 bord van €80 - €90 en stop de rest in een snellere videokaart. overklokken win je maar een paar % mee, met een videokaart 20% minimaal.
videokaart heeft niet veel invloed op de videobewerking toch? of zit ik hier fout?
en het probleem met die moederborden is dat er geen wifi bij op zit dan moet ik weer enkele 10tjes uitgeven aan een wifi kaart. game is niet zo belangrijk voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
-The_Mask- schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 20:36:
[...]

Kun je ook uitleggen waarom je bij elk onderdeel bent gekomen, want ik vind een aantal dingen nogal vreemde keuzes. Maar dat kan ook komen doordat je er niet bij verteld waarom je tot die onderdelen bent gekomen. Zo vind ik het moederbord nogal duur, maar als je één wil hebben met ingebouwde WiFi AC en ermee wil overklokken dan is het wel weer een logische keuze. En zo zijn er meer onderdelen, dus als je kunt vertellen waarom je erop gekomen bent kunnen wij ook vertellen als het een goede keuze is.
mooie suggestie dan kunnen jullie mij misschien beter helpen 8)7

MSI Radeon R9 380 - Gaming - 4GB GDDR5 : volgens mij is dit een goede grafische kaart die future proof is en de games van vandaag (zoals gta 5) kan draaien op 50 fps op 1080 p. wel dit is voor mij genoeg zelf al zou ik maar 35 fps halen. als ik in de toekomst mijn settings van high of ultra op normaal of low moet zetten maakt mij niet uit maar dat zal niet gebeuren in de komende 5 jaar dat ik met deze grafische kaart een spel volledig op low zou moeten draaien.

dit is meer als voldoende voor mij en de grafische kaart is niet te duur.

Intel Core i5-6600K - Boxed

mooie processor van intel die van dit jaar nieuw is met zijn mooie socket 1151 :-)
perfect voor te overklokken omdat het een K versie is en ookal zou ik geen 4.6 Ghz halen een mooie 4.4 of 4.5 Ghz is ookal mooi.
I7 is te duur en ook niet nodig voor de video's die ik ga bewerken.

Western digital Caviar Blue 1TB 3.5" 7200rpm SATA 6Gb/s 64MB

gewoon goedkoop en veel opslag ( als mijn laptop kapot is haal ik de HDD eruit en steek ik deze ook in mijn build )

be quiet! System Power 8 - 600 watt

jullie hebben me er al op gewezen dat deze overkill is.
zou graag een mooie 500 of 550 watt voor dezelfde prijs willen toevoegen in de build dan.
(mss de be quiet! System Power 8 - 500 watt ?? zelfde PSU alleen de 500 watt versie )

G.Skill 16GB DDR4

de snelheid van RAM merk je toch niet ( heb ik me laten wijsmaken ) dus de 2133 mhz is dus perfect en 16 Gb is genoeg voor videobewerking ( natuurlijk overkill voor game ) later zou ik deze misschien uitbreiden naar 32 Gb
simpel en goedkoop ram geheugen

MSI Z170A Tomahawk AC

Ik dacht dat een moederbord van 150 euro goedkoop was en dat onder de 100 euro je de slechtere moederborden terug vindt!!?? Wel ik heb dit moederbord gekozen vanwegen de WIFI en vanwegen de chipset zodat ik ermee kan overklokken.

Gelid GX-7 - Rev. 2

wat ik van deze cooler heb gelezen gezien op youtube en revieuws die ik gelezen heb zou deze cooler verschrikkelijk goed moeten coolen natuurlijk sta ik altijd open voor mensen met ervaring met andere coolers die goedkoper zijn en ook de processor zeer cool houden ( NOTE 4,6 ghz is een hoge kloksnelheid temperatuur moet egt laag blijven zou onder full load liefst onder de 80 graden blijven )

Sharkoon T28 - Window Groen

Ik vindt deze case gewoon mooi !! je moet er misschien voor zijn maar ik vindt het wel iets hebben !!
ook 3 mooie fans meegeleverd met groene LED's. ook iets goedkoper dan mijn vorige case

////////

wel dat was het als er nog vragen zijn of onduidelijkheden laat maar weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjettepetJR.
  • Laatst online: 23-06 18:42
dat is al iets duidelijker.
degelijke moederborden zijn al voor ongeveer €80 verkrijgbaar, die hebben het B150 chipset.
voor een Z170 moederbord, welke je nodig hebt om te overclocken, zit je inderdaad al naar de €110 te kijken.
vaak zitten functies als Wi-Fi niet op de mid-range gaming moederborden, dus hierdoor moet je een wat duurder bord nemen, zoals je misschien al gezien hebt is er ook een non-AC versie van de MSI tomahawk welke €15 minder kost.
de Tomahawk AC is het goedkoopste Z170 ATX moederbord met Wi-Fi, dus als je echt Wi-Fi nodig hebt, is dit inderdaad de beste keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Zijn er nog andere dingen die ik misschien moet aanpassen ? Mijn voeding en mijn processor koeler zouden niet goed zijn iemand ervaring met bepaalde componenten kwa voeding of processor koeler ?
Ohja gaat mijn RAM nu werken met mijn moederbord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb trouwens een budget van 150 euro meer nu dus een betere grafische kaart zou ook altyd kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickbovenkamp
Je voeding is gewoon goed, je kan ook de pricewatch: Cooler Master GM G550M nemen als je twijfelt. Koeler is oke, pricewatch: Scythe Fuma komt overal heel goed uit de benchmarks dus die zou je ook kunnen nemen. RAM gaat werken met je moederbord. De logische stap voor 150 euro meer is dan een R9 390 nemen, de sapphire is 1 van de beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
en de gtx 970 ? heeft nvidia geen betere drivers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickbovenkamp
Voor linux wel. Als je de benchmarks bekijkt maakt het niks uit wat je kiest op 1080p, op hogere resoluties kan je beter voor de r9 390 gaan. 1080p is 970 best, die verbruikt wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Heb gekozen voor de r9 390 kaart en een power supply van 600 watt en een ssd van 256 gb!! Iemand nog suggesties ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMSTRR
  • Laatst online: 27-04-2024

CMSTRR

HP Elitebook 820 G3

Hm lees elke keer Tony Hawk bij t moederbord. Dacht al .. vreemde combi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madrox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-06 20:45

Madrox

Oh, Pharaoh!

pricewatch: TP-Link TL-WN722N
Kan je uit veel meer moederborden kiezen.

Voor upgrade, complete zelfbouw, herstellen van windows/software klik hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Heb deze PSU gekozen wat denken jullie ? Cooler Master B600 600 watt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Niet online
Anoniem: 697497 schreef op zondag 10 januari 2016 @ 17:28:
Heb deze PSU gekozen wat denken jullie ? Cooler Master B600 600 watt
productreview: Cooler Master B600 ver.2 review door -The_Mask- gelezen?

pricewatch: be quiet! Straight Power 10 400W is een heel veel betere voeding en kost ongeveer evenveel. Niet de mooiste kabels trouwens, maar al een stuk beter als de Cooler Master.

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja wel een probleem voor de r9 390 en de overclockte i5 processor?
600 watt heb ik wel nodig is er geen andere oplossing in deze prijs categorie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickbovenkamp
pricewatch: Cooler Master GM G550M zou meer dan genoeg moeten zijn, wil je de videokaart ook flink overklokken dan pricewatch: Cooler Master GM G650M.
Niet in dezelfde prijscategorie maar je moet echt niet te veel willen besparen op een voeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Niet online
Anoniem: 697497 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 17:43:
Ja wel een probleem voor de r9 390 en de overclockte i5 processor?
600 watt heb ik wel nodig is er geen andere oplossing in deze prijs categorie?
Je had het hiervoor over een MSI R9 380 Gaming en dat kan prima met een be quiet! Straight Power 10 400W, ook met overgeklokte CPU. Of wil je nu een andere videokaart?

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ja ben verandert naar de Sapphire NITRO R9 390 8G with back plate dan is 400 wat veel te weinig denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Niet online
Anoniem: 697497 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 18:19:
ja ben verandert naar de Sapphire NITRO R9 390 8G with back plate dan is 400 wat veel te weinig denk ik?
Dat wordt het idd wat te krap, pricewatch: Fractal Design Integra M 550W is een goede optie, samen met de pricewatch: Cooler Master GM G550M.

AMD Nieuwsdiscussie

Pagina: 1