Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben van plan om met dit systeem vooral te gaan gamen, maar ook gewoon normale applicaties zoals office uit te voeren
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het mag maximaal €700 kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een I5-4590 gekocht, die ga ik gebruiken in het nieuwe systeem
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik had het volgende lijstje dat hier onder staat in gedachten
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb de processor al gekocht, een I5-4590. Het merk van de videokaart maakt het mij niet veel uit, ik zie wel een r9 280X (nieuw) op de V&A staan voor €160.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet niet al te luid zijn, maar verder maakt het mij niet heel veel uit.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen weten of alles wat hieronder staat compatible is, sinds ik nog nooit echt een PC heb gebouwd. Als er een videokaart is die onder €180 is en beter dan de R9 280X wil ik die ook best kopen inplaats van de R9 280X
Volgensmij zijn prijzen in realiteit wat duurder dan dat ze er staan op de Pricewatch, omdat de Pricewatch volgensmij de verzendkosten niet meerekent. Komt ook deels omdat ik alles bij Afuture koop.
Wordt al gauw iets van 680 euro.
Ik ben van plan om met dit systeem vooral te gaan gamen, maar ook gewoon normale applicaties zoals office uit te voeren
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het mag maximaal €700 kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een I5-4590 gekocht, die ga ik gebruiken in het nieuwe systeem
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik had het volgende lijstje dat hier onder staat in gedachten
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb de processor al gekocht, een I5-4590. Het merk van de videokaart maakt het mij niet veel uit, ik zie wel een r9 280X (nieuw) op de V&A staan voor €160.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet niet al te luid zijn, maar verder maakt het mij niet heel veel uit.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen weten of alles wat hieronder staat compatible is, sinds ik nog nooit echt een PC heb gebouwd. Als er een videokaart is die onder €180 is en beter dan de R9 280X wil ik die ook best kopen inplaats van de R9 280X
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | NZXT S340 Colour Edition Zwart/Blauw | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | MSI H97 PC Mate | € 81,95 | € 81,95 |
| 1 | Intel Core i5-4590 Boxed (AL GEKOCHT) | € 178,- | € 178,- |
| 1 | Kingston HyperX Fury blu HX316C10FK2/8 | € 43,95 | € 43,95 |
| 1 | Sapphire R9 280X 3GB GDDR5 OC VAPOR-X | € 170,- | € 170,- |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | Cooler Master GM G550M | € 62,95 | € 62,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 647,75 | |
Volgensmij zijn prijzen in realiteit wat duurder dan dat ze er staan op de Pricewatch, omdat de Pricewatch volgensmij de verzendkosten niet meerekent. Komt ook deels omdat ik alles bij Afuture koop.
Wordt al gauw iets van 680 euro.