Op zoek naar geschikte behuizing

Pagina: 1
Acties:

• Baszieh
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 17-12-2025
Ik zoek een?
Ik sta, als (op dit vlak) nitwit, op het punt een nieuwe computer aan te schaffen n.a.v. de Desktop Best Buy Guide hier op Tweakers. Ik wil hem bestellen bij Azerty, maar de aangeraden behuizing (Fractal Design Define S) heeft voor mij 2 nadelen. Enerzijds dat de levertijd inmiddels 10+ dagen is, en anderzijds het ontbreken van de mogelijkheid om een DVD-speler te plaatsen. Aangezien ik geregeld een ouderwetse CD-rom in mijn computer steek, is dat wel een nadeeltje.

Wat is je budget?
Rond de €80 (Vergelijkbaar met de Fractal Design Define S)

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen enkele voorkeur voor een merk.

Ik zou het, zoals hierboven aangegeven, fijn vinden als er een mogelijkheid is tot inbouwen van een DVD-speler.
Daarnaast heb ik het liefst de USBpoorten en powerbutton aan de bovenkant van de kant, in plaats van aan de voorkant.

Ook heb ik het liefst een strakke kast, iets wat ik mis bij een andere aangeraden kast (Phanteks Enthoo Pro Window Zwart). Qua design zou ik iets als http://tweakers.net/price...s340-special-edition.html wel gaaf vinden.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-6400 Boxed€ 191,95€ 191,95
1MSI H170M-A PRO€ 103,95€ 103,95
1Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD€ 347,50€ 347,50
1Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA€ 47,-€ 47,-
1Cooler Master GM G550M€ 62,95€ 62,95
1Samsung 850 EVO 500GB€ 164,-€ 164,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 917,35

Even een vraagje voor het geval ik besluit toch te gaan voor een kast zonder DVD-speler. Is http://tweakers.net/price...s340-special-edition.html dan een geschikte kast voor deze componenten?

Alvast dank voor jullie moeite.

• HeerKaas
  • Laatst online: 11-02 14:32
Je kan natuurlijk ook een externe cd drive kopen want waarschijnlijk gebruik je die cd drive niet zo heel veel.

maar als je er toch een cd drive in wil is dit een mooie kast: pricewatch: Corsair Carbide SPEC-01 Red Led

Over de kast die jij zou willen als je er geen cd drive in zal doen, het is een goede kast maar ik heb gelezen dat de window snel krast dus daar moet je wel goed mee opletten :)

EDIT: Ik zie nu dat de kast ook slecht leverbaar is bij azerty. moet het persee bij azerty of kan het ook een andere webshop zijn want daar is de kast wel op vooraad. en je bent als je hem bij SiComputers besteld ook nog eens 30 euro goedkoper uit :D

[ Voor 20% gewijzigd door HeerKaas op 05-01-2016 20:11 ]

• Baszieh
Dank voor je reactie.

Een externe cd drive kopen is eventueel een optie, maar heeft niet mijn voorkeur. Het liefst heb ik alles in één zonder te veel losse accessoires.

Voorkeur is Azerty. Wil daar alles bestellen en hem door hen laten assembleren. Dat betekent natuurlijk dat ik wel iets meer kwijt ben.

• HeerKaas
  • Laatst online: 11-02 14:32
Deze kast pricewatch: Corsair Carbide 100R Standaard is wel goed leverbaar bij azerty maar ik kan niet zeggen als jij hem mooi vind natuurlijk :)

Verwijderd

Kijk eens naar een pricewatch: Thermaltake Core V31. Goede kast voor die prijs.
Misschien wel je mobo naar een ATX upgraden. Dat ziet er door het window beter uit dan mATX. pricewatch: Gigabyte GA-B150-HD3P of als je liever MSI hebt pricewatch: MSI B150 PC MATE

• Baszieh
Bedankt voor jullie input.

Ik heb zelf ook nog even rondgekeken en kwam uit bij de Cooler Master CM 690 III. Een iets hogere prijs, maar volgens mij een kast waar ik voorlopig mee vooruit kan, ook wanneer ik besluit te gaan upgraden.
Pagina: 1