Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• Michelle_X
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23-02-2018
Ik zoek een?

Kleine smartphone die qua ontwikkeling verder is dan de Samsung s4 mini. Qua grootte mag het iets groter maar niet veel.

Wat is je budget?
met een abonnement vanaf 3 gb (ik verbruik nu 1,5/2 met gemak!) Internet maximaal 27,50 p.m. het liefst zelfs minder.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Internet vooral en een beetje bellen.

Wat heb je zelf al gevonden?
Aangezien ik nu een samsung s4 mini heb, ging mijn eerste gedachte meteen uit naar een s5 mini, maar ik sta overal voor open.

Welke vragen heb je hier nog over?
Welke provider adviseren jullie erbij?

Dank jullie wel :)

Alle reacties

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Michelle_X schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 19:38:
Kleine smartphone die qua ontwikkeling verder is dan de Samsung s4 mini. Qua grootte mag het iets groter maar niet veel.
Qua performance bedoel je?
Is de S4 stuk?

pricewatch: Motorola Moto G (2015) 2GB ram, 16GB opslag Zwart misschien maar is niet echt klein. < 5" is er niet zoveel keuze.

Voor een abo / provider zou ik even een telecom vergelijker zoeken.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:11
Kijk eens naar een Sony Z3 compact. Hier staan wel aardige aanbiedingen ermee en qua maat klopt het ook redelijk. https://www.gsmweb.nl/t-mobile/sony

• Michelle_X
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23-02-2018
Inderdaad qua performance.
Qua duur batterij/snelheid/opslag mogelijkheden, etc. .

De s5 mini zou voor mij het meest voor de hand liggende optie zijn aangezien ik met de s4 tevreden was (alleen loopt hij de laatste tijd vast of valt hij zomaar uit, camarafout, etc.) Maar goed, na 2jaar is deze dan ook wel echt af.

De s5 mini is ook wat groter dan de s4 mini maar toch nog mini :P
Bedankt!