computer windows 10 64x geinstalleerd en pc mega traag

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timbadhdh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-08-2021
goeieavond,

ik heb zojuist windows 10 64bit geinstalleerd en daardoor zijn al mijn progammas verwijderd.

ik heb niet echt een idee welke progammas mijn computer allemaal moet hebben maar 1 ding weet ik wel dat door alles verwijderd te hebben de computer ineens een stuk trager is geworden!

heeft er iemand misschien ideen of tips?

Mvg Tim

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Ik heb zelf "iets" gedaan, waardoor "iets" minder "iets" is als/dan "iets" wat hiervoor "iets" was, dus geef mij eens ideeën en tips over "iets" :O

Als je nu eerst je eigen topic gaat aanvullen met heel veel informatie die al deze "ietsen" glashelder maakt voor alle lezers, dan zijn er zeker mensen die hier "iets" over kunnen zeggen, maar op basis van de zeer beperkte informatie die je nu geeft, gaat niemand hier iets zinnigs over zeggen ;)

Edit: als het gaat om de hardware uit je vorige topic, dan heb je de juiste drivers eerst nodig. Maar zoals men daar al in heeft aangegeven is de hardware dusdanig dat jr hier niet echt een fatsoenlijk systeem mee gaat krijgen, ongeacht 32 of 64 bit

Huidige pc upgraden! graag assistentie / hulp ! Mvg Tim

[ Voor 27% gewijzigd door Breezers op 05-01-2016 21:15 ]

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels.68
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-08-2024
Helemaal eens met Breezers.

Tipje: Drivers al geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• useruser
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-07 23:38
Het missen van een graphics driver doet de PC ontzettend traag aanvoelen doordat slepen van vensters e.d. allemaal haperend gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:25

DarkSide

theres no place like ::1

Je hebt dus geen upgrade gedaan., Maar een clean install.
Wij hebben ook geen idee welke programmas jouw computer allemaal moet hebben.
Maar drivers zijn over het algemeen wel handig.
Dus begin gewoon met het browsen naar de website van je moederbord fabrikant. En download daar alle drivers (chipset, netwerk, etc). En doe dit ook voor je videokaart en alle andere hardware die in je PC zit.

Maar een goede omschrijving van het probleem. Is ook handig. En de specs van je computer misschien ook wel.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.