Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nieuwe Laptop

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal.

Ik moet voor mijn broertje een nieuwe laptop bestellen maar ik weet niet wat voor.
zouden jullie mij kunnen helpen?

Ik heb hier een lijstje met dingen die hij op een laptop doet:
*Office
*Internet
*Minecraft

De volgende eisen zou graag aan voldaan worden maar als het iets meer is maakt het niet uit.
* €600,-
* Minimaal een i5 processor

Als jullie me zouden helpen met ervaring zou ik dat zeer op prijs stellen.

Alle reacties

• archi_wouter
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-11-2020

archi_wouter

Weebee

We hebben hier op de site een pricewatch, geef je eisen hier al eens in, en kijk wat er uitkomt, dan kunnen we je beter helpen. (klik hier voor de pricewatch met budget 680 euro en i5 processor, 120 tal laptops)
Hoe zit het trouwens met gewenste schermgrootte, gewicht (wordt hij veel meegenomen) etc...

edit: voor minecraft is een GPU misschien wel aangewezen, dus dan blijven er al wat minder laptops over:
klik hier

[ Voor 25% gewijzigd door archi_wouter op 05-01-2016 18:44 ]

Form follows whatever the f*ck I want

Verwijderd

Topicstarter
hallo archi_wouter ,

Hij hoeft niet mee genomen te worden want hij gaat er niet mee naar school, qua gewicht maakt het niet uit
maar qua grootte heeft hij het liefst een 17.3 inch scherm.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-11 22:10

DarkSide

theres no place like ::1

Kijk hier: LAA beleid even naar.

We willen best helpen. Maar we verwachten nog wel dat je zelf ook eea uitzoekt.

Kijk idd even in de pricewacht. Maak een filter met je wensen en kijk welke laptops voldoen aan je wensen en eisen. Kijk dan ook verder op GoT of er over die laptop(s) al niet iets gevraagd is bv.
En kom dan later eventueel terug met gerichte vragen tussen 2 a 3 modellen als eea nog niet duidelijk is.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.