Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
SLI Bridge
Wat is je budget?
Maakt niet uit, zag zelf de Asus ROG SLI bridge. Enkel past deze niet volgensmij.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Liefste MSI, omdat ik twee MSI kaarten heb.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het probleem is nu dat de videokaarten te warm worden. Ik wil dus 1 slot opschuiven voor meer koelruimte. Enkel past er dan zover dat ik weet geen aftermarket SLI bridge op, en de bridge die ik bij mijn moederbord heb gehad zijn net iets te kort, terwijl ze te lang zijn hoe ik het nu heb zitten.
Mijn moederbord is een MSI Gaming 7.
Mijn videokaarten zijn MSI GTX 980 Ti Gaming 6G's.
Sorry dat de foto's schuin zijn, dit viel via Pushbullet niet op. Komt door mijn iPhone.

Ik zoek een?
SLI Bridge
Wat is je budget?
Maakt niet uit, zag zelf de Asus ROG SLI bridge. Enkel past deze niet volgensmij.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Liefste MSI, omdat ik twee MSI kaarten heb.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het probleem is nu dat de videokaarten te warm worden. Ik wil dus 1 slot opschuiven voor meer koelruimte. Enkel past er dan zover dat ik weet geen aftermarket SLI bridge op, en de bridge die ik bij mijn moederbord heb gehad zijn net iets te kort, terwijl ze te lang zijn hoe ik het nu heb zitten.
Mijn moederbord is een MSI Gaming 7.
Mijn videokaarten zijn MSI GTX 980 Ti Gaming 6G's.
Sorry dat de foto's schuin zijn, dit viel via Pushbullet niet op. Komt door mijn iPhone.
[ Voor 3% gewijzigd door Juice. op 05-01-2016 18:12 ]