Typefout Algemene Voorwaarden Tweakers Testpanel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sigm4tic
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 02-07 19:21

Sigm4tic

High Five!

Topicstarter
Ik weet niet zeker of dit hier thuishoort, want ik kon niet echt een duidelijk subforum vinden, dus verplaats dit gerust naar een ander topic als het moet :) .

Via jullie frontpage las ik over het nieuwe testpanel van Tweakers en wilde mij hier (uiteraard) voor opgeven. Zo kwam ik bij de algemene voorwaarden war een kleine tikfout in staat.

Bij punt 1.4 staat: ... het te testenp product...
Dit is volgens mij een tikfoutje.

En als iemand dit aan het verbeteren is, kan diegene dan ook even een spatie toevoegen tussen 1.1 en Deelname. Dit komt dan overeen met de punten erna. Anders ziet het er minder mooi uit ;) .

Searching for the path of the least resistance using an ohmmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:45
Dank. We verzamelen eerst alle op- en aanmerkingen en dan fixen we het in een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xessive
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-07 18:33
Sigm4tic schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 17:58:
Ik weet niet zeker of dit hier thuishoort, want ik kon niet echt een duidelijk subforum vinden, dus verplaats dit gerust naar een ander topic als het moet :) .

Via jullie frontpage las ik over het nieuwe testpanel van Tweakers en wilde mij hier (uiteraard) voor opgeven. Zo kwam ik bij de algemene voorwaarden war een kleine tikfout in staat.

Bij punt 1.4 staat: ... het te testenp product...
Dit is volgens mij een tikfoutje.

En als iemand dit aan het verbeteren is, kan diegene dan ook even een spatie toevoegen tussen 1.1 en Deelname. Dit komt dan overeen met de punten erna. Anders ziet het er minder mooi uit ;) .
Wilde dit punt net al doorgeven toen ik zag dat je me al bijna 20 uur voor was hahaha _/-\o_

Seriously? Nope, not a bit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botje88
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-01 17:26
Idem, was al aan het zoeken waar te posten^^.