Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Outlook 2010 contacten automatisch aanvullen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Hier op het werk is er een vervelend probleempje, plotseling wil outlook 2010 exchange de contactpersonen niet meer automatisch aanvullen, dit terwijl er 400+ contacten in het adresboek staan en 800+ bij voorgestelde contactpersonen. Alles is weg, als je 1x een mail stuurt vult hij deze persoon wel terug aan.

Nu moet dit allemaal manueel getypt of opgezocht worden. Bij andere collega's zijn er geen problemen, kan dit gefixed worden dat hij terug het volledige adresboek opneemt en bij de eerste letter al een lijst geeft?

Thanks!

Alle reacties

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik weet dat 't tijdelijk (totdat Outlook gesloten wordt) geregeld kan worden door alle adressen in je adresboek in het 'aan' veld te zetten bij een nieuwe mail en dan dat venster sluiten (dus niet versturen).

Wat ook werkt, is een adres beginnen te typen en dan op ctrl+k drukken voor namen controleren. Wat er overeenkomt wordt aangevuld, wat meerdere resultaten geeft wordt gevraagd als 't goed is.

Ander ding is de email/account opties openen en bij het tabblad adressen de adresboeken selecteren waaruit gesuggereerd moet worden. Als je meer dan 1 PST hebt, of email account hebt gekoppeld, kan dat uitmaken.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Verwijderd

Topicstarter
Hero of Time schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 20:44:
Ik weet dat 't tijdelijk (totdat Outlook gesloten wordt) geregeld kan worden door alle adressen in je adresboek in het 'aan' veld te zetten bij een nieuwe mail en dan dat venster sluiten (dus niet versturen).

Wat ook werkt, is een adres beginnen te typen en dan op ctrl+k drukken voor namen controleren. Wat er overeenkomt wordt aangevuld, wat meerdere resultaten geeft wordt gevraagd als 't goed is.

Ander ding is de email/account opties openen en bij het tabblad adressen de adresboeken selecteren waaruit gesuggereerd moet worden. Als je meer dan 1 PST hebt, of email account hebt gekoppeld, kan dat uitmaken.
Ga ik beide eens proberen morgen, hopelijk werkt het :)
thanks