Scoreverdeling gebruikersreviews klikbaar om te zoeken naar reviews met die score. Ik vind het zelf namelijk interessant om te zien bij gemiddeld genomen erg goed beoordeelde producten die ook een paar reviews hebben met een erg lage score wat dan de klachten waren van die gebruiker. Vooral met producten met heel veel reviews is het nu even zoeken om de juiste te vinden.
Zoiets bedoel je?
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Die optie was me eigenlijk nog nooit opgevallen, maar komt bijna op hetzelfde neer, dus dan heeft mijn idee minder toegevoegde waarde. Ik bedoelde meer een soort filterfunctie, dus als je onder het kopje scoreverdeling op één van de elementen klikt van één regel dat je dan alleen de reviews met die score te zien krijgt. Dan kan het dus ook met behoud van sortering op reviewkwaliteit of (omgekeerd) chronologische volgorde.