Koptelefoons - Microfoon filter

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grovert11
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-08 14:06
Hee Tweakers,

Tijdens het zoeken naar nieuwe in-ears voor bij m'n telefoon wilde ik filteren op het aanwezig zijn van een microfoon, zodat ik ook met ze kan skypen op m'n laptop, maar de filter bestond niet!
Het lijkt mij een handige filter om te hebben bij het zoeken naar koptelefoons en het lijtk me ook iets waar meerdere mensen iets aan zouden kunnen hebben.
Zie ik misschien iets over het hoofd?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:21

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Grovert11 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 15:26:
Hee Tweakers,

Tijdens het zoeken naar nieuwe in-ears voor bij m'n telefoon wilde ik filteren op het aanwezig zijn van een microfoon, zodat ik ook met ze kan skypen op m'n laptop, maar de filter bestond niet!
Het lijkt mij een handige filter om te hebben bij het zoeken naar koptelefoons en het lijtk me ook iets waar meerdere mensen iets aan zouden kunnen hebben.
Zie ik misschien iets over het hoofd?
We willen op termijn de categorieën en bijbehorende specificaties op het gebied van geluid goed aanpakken, het is soms nog een rommeltje of dubbelop. Dit staat in de planning voor dit jaar, wanneer exact durf ik niet te zeggen.

In de tussentijd kan je een grove filtering doen door te filteren op "Afstands/volumebediening" -> "Universeel": http://tweakers.net/categ...HRZYo6SVbSSoaWlpVJsbW0tAA (eventueel kan je ook Apple of Android compatible erbij aanvinken). Een groot deel van de koptelefoons met deze spec aangevinkt, hebben ook een microfoon. Dan weet je nog niet precies de aansluitingen en of dat op je laptop gaat passen, maar dan ben je al wel een eind op weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:15
Maar overigens staat bij veel koptelefoons aangegeven dat ze geen ab hebben, terwijl dit wel het geval is. Tenminste, toen ik vorige maand aan het zoeken was liep ik daar tegenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:21

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

dcl! schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 11:22:
Maar overigens staat bij veel koptelefoons aangegeven dat ze geen ab hebben, terwijl dit wel het geval is. Tenminste, toen ik vorige maand aan het zoeken was liep ik daar tegenaan.
Dan moet dat aangepast worden. Via "Productgegevens verbeteren" onderaan het specificatietabblad van een uitvoering, kan je een verbetering doorgeven aan ons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grovert11
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-08 14:06
Bedankt voor het antwoord!
Eigenlijk is het ook raar dat afstands- en volumebediening bij elkaar zitten.
Ik kan me bijvoorbeeld voorstellen dat voor sommige mensen de volumebediening belangrijk is, maar de afstandsbediening niet en aangezien er modellen zijn waar maar 1 van de 2 aanwezig is, zou je zo je opties verder kunnen beperken