Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn huidige HTPC heeft de geest gegeven en ik wil een nieuw systeem bouwen. De hoofdtaak van deze HTPC is het afspelen van diverse 1080P series en films (Kodi), 4K is voorlopig niet aan de orde. Daarnaast wil ik games kunnen spelen op medium settings. High end games zal ik in huis streamen met steam via mijn hoofd pc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen maximum prijs
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een Antec Fusion Remote kast met daarin een 450watt A merk voeding. Ook heb ik een OCZ Vertex 3 SSD van 60GB als bootschijf en een 1T Schijf voor Data
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De wens is om een goede balans te vinden tussen prestatie en een stil systeem.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overclokken. Liever besteed ik dan iets meer aan een sneller onderdeel.
Wat verwacht je van ons?
Graag verneem ik of mijn onderstaande voorstel het beste idee is. Past alles in de kast? Zie ik iets over het hoofd en/of zijn er betere variaties op de door mij voorgestelde onderdelen
Zelf had ik het volgende al verzameld:
Mijn huidige HTPC heeft de geest gegeven en ik wil een nieuw systeem bouwen. De hoofdtaak van deze HTPC is het afspelen van diverse 1080P series en films (Kodi), 4K is voorlopig niet aan de orde. Daarnaast wil ik games kunnen spelen op medium settings. High end games zal ik in huis streamen met steam via mijn hoofd pc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen maximum prijs
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een Antec Fusion Remote kast met daarin een 450watt A merk voeding. Ook heb ik een OCZ Vertex 3 SSD van 60GB als bootschijf en een 1T Schijf voor Data
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merkvoorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De wens is om een goede balans te vinden tussen prestatie en een stil systeem.
Ga je overklokken?
Ik ga niet overclokken. Liever besteed ik dan iets meer aan een sneller onderdeel.
Wat verwacht je van ons?
Graag verneem ik of mijn onderstaande voorstel het beste idee is. Past alles in de kast? Zie ik iets over het hoofd en/of zijn er betere variaties op de door mij voorgestelde onderdelen
Zelf had ik het volgende al verzameld:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i3-6100 Boxed | € 122,95 | € 122,95 |
1 | Gigabyte GA-B150M-D3H | € 81,95 | € 81,95 |
1 | Gigabyte GV-N950OC-2GD | € 166,95 | € 166,95 |
1 | Asus Xonar DGX | € 29,90 | € 29,90 |
1 | Noctua NH-L9x65 | € 41,- | € 41,- |
1 | Crucial CT2K4G4DFS8213 | € 39,95 | € 39,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 482,70 |