Toon posts:

Crusader No regret

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had iets van 5 jaar geleden het spel crusader no remorse uitgespeeld..

en vanaf die tijd wilde ik graag het vervolg daarvan hebben. Ik heb in elke zaak gekeken, maar niemand die het heeft..

weet iemand hier toevallig waar ik die oude spel kan kopen?

Verwijderd

Topicstarter
wow is er helemaal niemand die dit spel kent?

Verwijderd

binnen een uur weer je post omhoog halen, niet lief hoor ;)

maargoed, ik ken het... het is een ontzettend stoer spel.
Volgens mij is het nog wel te krijgen in de CD-grabbel-boxen waar spellen te koop zijn voor 5 gulden (bv. bij Dynabyte)

• b-gone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-06-2025
Ik durf het bijna niet te zeggen maar hij staat ook op een oude twilight die ik heb.

*D

Verwijderd

no regret is zeer relaxed :D ik speelde voor die tussenvideos die ohzo kort waren hehe :) Maar zo relaxed :D erg goed spel :) de side-ward rolls waren een grote improvement sinds no remorse. Anyway nee sorry ik weet niet waar je hem kan krijgen hehehe ;)

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:01

Flexx

This side up

Ik heb No Regret bij de plaatselijke afzetter gekocht voor 99,95. kom ik daar nog geen 2 dagen later staat hij er voor 15,95. :(
(dat was in 1996)

Verwijderd

Heh, ik heb als een gek op no remorse gespeeld, maar op no regret nooit meer dan een paar uur. Eigenlijk geen idee waarom. :?

Ik moet de originele retail cd's + alle handleidingen van beide hier nog wel ergens liggen hebben.

Maareuh, dat is wel een DOS spel, dus je zal met memmaker mogen worstelen om minstens 600Kb XMS geheugen vrij te krijgen én je moet een ISA geluidskaart hebben, want in die tijd waren er nog geen PCI geluidskaarten :'(

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:01

Flexx

This side up

Daar heb je SB16 emulator voor :)

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Volgens mij heb ik die al eens gratis bij een Duits gamezine gehad...

Verwijderd

Op woensdag 20 juni 2001 21:20 schreef Kemo het volgende:
Ik had iets van 5 jaar geleden het spel crusader no remorse uitgespeeld..

en vanaf die tijd wilde ik graag het vervolg daarvan hebben. Ik heb in elke zaak gekeken, maar niemand die het heeft..

weet iemand hier toevallig waar ik die oude spel kan kopen?
no regret, *zucht* dat was nog eens een spel :)

al die vette wapens,

oja als je m weet te krijgen moet je t de cheat code voor alle wapens voor No Remorse invoeren in het begin van No Regret ! >:) :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 21 juni 2001 01:38 schreef Hawk het volgende:
Heh, ik heb als een gek op no remorse gespeeld, maar op no regret nooit meer dan een paar uur. Eigenlijk geen idee waarom. :?

Ik moet de originele retail cd's + alle handleidingen van beide hier nog wel ergens liggen hebben.

Maareuh, dat is wel een DOS spel, dus je zal met memmaker mogen worstelen om minstens 600Kb XMS geheugen vrij te krijgen én je moet een ISA geluidskaart hebben, want in die tijd waren er nog geen PCI geluidskaarten :'(
als je hem kwijt wilt.. moet je het zeggen. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 21 juni 2001 14:49 schreef BBQ-Man het volgende:

[..]

al die vette wapens,

oja als je m weet te krijgen moet je t de cheat code voor alle wapens voor No Remorse invoeren in het begin van No Regret ! >:) :)
Juist, het heeft iets nostalgisch.. Tenminste iets anders dan die hardcore 3d graphics in elke game die je ziet..

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 21 juni 2001 14:47 schreef KillerAce_NL het volgende:
Volgens mij heb ik die al eens gratis bij een Duits gamezine gehad...
welk duits magazine?

• []InTeR[]
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-12-2023
Wow, nog meer Crusader fan's.

Ik zoek dat spel al een jaar ofzo.
Aangezien ik een jaar geleden Crusader no remorse tegen kwam in een of andere rommel bak op me kamer, herinderde ik mij dat mijn p.c. (toen ik het spel kocht) nog niet goed genoeg was.
Ik heb het spel in 1 ruk uitgespeelt. En ben nog steeds op zoek naar het vervolg.

PLEAZE laat iemand die hem heeft me ff een e-mailtje ofzo sturen (inter@ipimuu.org) of me icq'en (3361336)

THNX

Shit doesn't happen by it self, it's made by a arsehole.

• udenjpg
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Ik heb een vd. twee ooit in zo,n verzamel doos gekocht. Ik weet niet meer welke maar ik wil hem wel kwijt, vond er niet zoveel aan. Mail maar bij interessen.

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:27
Ik ben nou weer op zoek naar het 1e deel.. heb die ene wel (Waar siderols mogelijk zijn)

Wie hem wil hebben stuurt me vanavond maar een mailtje (wheely@hetnet.nl) met zijn adres gegevens dan stuur ik hem wel op ...(persoonlijke backup natuurlijk :+

Strava | AP | IP | AW

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Jaaaaaa!!!! Precies hetzelfde als Kemo hier! Deel 1 roelde vet, No Regret kon ik ook nergens vinden :'( Wil hem altijd nog graag spelen.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb hier het 1e deel (no remorse) en ben op zoek naar deel 2 No regret, wie kan mij helpen/moet geholpen worden?

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op donderdag 21 juni 2001 14:49 schreef BBQ-Man het volgende:

[..]

al die vette wapens,

Als ik me niet vergis dan kwam je toch in zo'n apart level, waar een hele hoop monsters je op stonden te wachten. Was echt cool.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

• itsme
  • Niet online
Tips:

OFFICIAL CHEATS OF THE DAY:

JASSICA16 = Try it and see :)
LOOSECANNON16 = Enable Cheats
CTRL-F10 = Enable Immortality
F10 = Get all weapons, max out energy, and get all items
H = Hack mover (Hold down shift, then click and drag whatever)
F = Display object framework
CTRL-V = Memory stats, version #, and other misc. stuff
F7 = Display grid over level
ALT-F7 = Display a different grid over level
CTRL-F7 = Display yet another grid over level

Useful Command Line Parameters
-----------------------
-warp x (where x is a #) = Warp to level x
-skill x = Change default skill level to x (useful when using -warp)

Useless Command Line Parameters
-------------------------------
-asylum = Displays message "Enabling ENHANCED mode. (Not!)"
-demo = Continuously loop intro

To get a refill on ammo just drop the weapon your using and pick it up again.

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

• WhistlerNL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-02 07:30
ze staan hier ook beiden legaal :)

koele spellen.

Verwijderd

Eeeehmmm.... ik wil nix zeggen, maar die spellen zijn bij een heel aantal sites te downen (geen idee welke sites, ik heb ook ff geen zin om te zoeken), van die "download hier oude spelletjes sites" (waar spellen na een jaar of 5/6 LEGAAL op staan). Die spellen zijn niet zo heel erg groot, dus het is best te doen om ff een paar minuutjes te downen.

Verwijderd

Op woensdag 17 oktober 2001 18:09 schreef wcduck het volgende:

[..]

Als ik me niet vergis dan kwam je toch in zo'n apart level, waar een hele hoop monsters je op stonden te wachten. Was echt cool.
yep! :D

maar als je dan van te voren wel die goede coes had ingevoerd kon je die lui ook lekker afraggen >:)

• itsme
  • Niet online
dubbelpost

• itsme
  • Niet online
Ik wil m dus LEGAAL, dan heb ik namelijk ook die coole filmpjes. Ik heb CNRemorse al origineel. Alleen Regret lijkt me wel wat. Alleen jammer dat ik m niet op mn nieuwe(nieuwste) pc kan spelen, mn geluidskaart (SB PCI128 4speaker versie) wordt noet ondersteund in dos en in windows doet t spel t niet :(

Pagina: 1