☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Anoniem: 159710
Tevens zou ik ook ervoor willen pleiten om alle gesloten onderwerpjes van lege wijzigingmeldinkjes te ontdoen.
[ Voor 255% gewijzigd door Anoniem: 159710 op 14-09-2016 09:44 . Reden: MoS zouden acoontjes eventueel kunnen kantelen ]
Daar hebben wij zelf ook al aan gedacht, maar mijn persoonlijke mening is dat we dan ook de grootste usecase voor notificaties, namelijk als er een reactie wordt geplaatst in een topic wat je 'volgt', moeten faciliteren.AW_Bos schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 14:24:
Zojuist kreeg ik een leuk idee voor een feature. Is het misschien een prettig idee om een notificatie te sturen naar iemand die in een topic het beste antwoord heeft gegeven? Op die manier hoeft die gebruiker niet het topic in de gaten te houden, en kan hij vanzelf zien of hij goed bezig is met goede antwoorden te geven.
Met het huidige notificatie-systeem is dit een leuke toevoeging, en eventueel met een toggle om deze soort notificaties uit te schakelen.
Intentionally left blank
Wat bedoel je met 'symbolen gebruiken'? Het gaat hier om een notificatie, zoals je krijgt als iemand je quote. We hebben al symbolen om aan te geven dat een vraag is beantwoord, namelijk een groen vinkje achter de topictitel. Echter weet je dan nog steeds niet of jij degene bent met het juiste antwoord of niet.Anoniem: 159710 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 00:42:
Dat lijkt mij geen leuke "filosofie". Hetgeen mij wat lijkt, is wat wij kunnen leren van de Spanjaarden; nl. symbolen (icoontjes waar momenteel louter '?' 'wolkt' 'dynamiseren').
Commandline FTW | Tweakt met mate
Oplit ¿ entheden bij meerderas verantwoordingen. Ironie slechts als discussiekloos correct één antwoord kan: ¡
Deze feature komt live met de release van de huidige iteratie op 26 januari.
Soort onderwerp kiezen i.p.v. onderwerp louter starting ? toekennen & wanneer gelezen of reeds ¿ gereageert.
Pagina: 1