Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryclow
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
Beste mensen

Ik heb onlangs mijn lumia 520 vervangen door een mooie splinternieuwe lumia 950. :9~ Echter krijg ik op mijn nieuwe toestel te maken met rich capture bij de meeste van mijn foto's. Op het eerste vlak vond ik dit raar maar na een tijdje spelen denk ik dat ik het een beetje begrijp.
Als ik naar foto's ga vanuit de camera app kan ik de beste belichting bepalen bij de foto's die het label van rich capture hebben meegekregen.En als ik rechtstreeks naar de foto's ga krijg ik de foto's te zien volgens de gekozen belichting. Klopt dit? of ga ik wat kort door de bocht? :?
Verder heb ik op fora gelezen over rich capture maar meestal staat er iets als "Als richt capture is ingeschakelt dan .. " maar nergens staat ( als het al mogelijk is) hoe deze functie uit te schakelen. Dus vandaar mijn vraag of dit mogelijk is en zoja hoe?

Alvast bedankt
Dryclow

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Rich capture is dat toverstokje wat je ziet. Door daarop te drukken gaat het aan/uit.

Ook in de foto-app kun je de belichting nog veranderen door op de foto te tappen, en dan zie je het "kies beste belichting" of hoe het maar heet in het Nederlands.

Als je de foto daarna bekijkt op je PC zul je gewoon de gekozen belichting zien.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryclow
  • Niet online
Sorry dat ik dat toverstafje uit het oog was verloren. Alvast bedankt daarvoor.
Is er een mogelijkheid om op mijn gsm dan de foto's te zien met de belichting zoals ik dit gekozen heb? Zonder iedere keer het "filmpje van luttelle seconde" te zien?
PS: mooie blog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-10 15:05
Dat filmpje van luttelle seconden is "Living images" of te wel "Levende beelden". De camera neemt dan enkele seconde voordat je een foto maakt een soort van mini filmpje. Dit kan je ook uitzetten bij je instellingen van de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArjanC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-06 16:44
Met je windows 10 desktop krijg je dezelfde living images te zien, wat ik wel jammer vind is dat je niet kan kiezen waar deze moet stoppen, soms is hij net niet goed maar zit de goede wel in het 'filmpje'..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryclow
  • Niet online
RoadRunnerRik schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 15:08:
Dat filmpje van luttelle seconden is "Living images" of te wel "Levende beelden". De camera neemt dan enkele seconde voordat je een foto maakt een soort van mini filmpje. Dit kan je ook uitzetten bij je instellingen van de camera.
Super.Met deze antwoorden kan ik nu ten volle genieten van de camera.
ArjanC schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 15:11:
Met je windows 10 desktop krijg je dezelfde living images te zien, wat ik wel jammer vind is dat je niet kan kiezen waar deze moet stoppen, soms is hij net niet goed maar zit de goede wel in het 'filmpje'..
Valt inderdaad te hopen dat dit later komt.
Pagina: 1