Bureaustoel met kantelmechanisme die je vast kunt zetten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het is Mij
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 02-02-2024
Heb veel moeite met het vinden van een goeie nieuwe bureaustoel. Natuurlijk heb ik even google en het forum doorgezocht maar ik heb tot dusver nog niets gevonden. Kunnen jullie mij misschien helpen?

Eisen:
- Comfortabel ( duh 8)7 )
- Prijs maximaal rond de 350.
- !! Kantelmechanisme die je vast kunt zetten !!
- Wieltjes
- Met armleuningen
- Stof maakt niet zo uit

[ Voor 8% gewijzigd door Het is Mij op 05-01-2016 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

Het is Mij schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 13:22:
Heb veel moeite met het vinden van een goeie nieuwe bureaustoel. Natuurlijk heb ik even google en het forum doorgezocht maar ik heb tot dusver nog niets gevonden. Kunnen jullie mij misschien helpen?

Eisen:
- Comfortabel ( duh 8)7 )
- Prijs maximaal rond de 350.
- !! Kantelmechanisme die je vast kunt zetten !!
Echt heel duidelijk is dit topic niet. Kan je een beetje een referentiekader geven? Hoe hoog moet de rugleuning zijn, met of zonder armleuningen, wieltjes of niet? En waar heb je al gekeken? Kwam je stoelen tegen waarvan er bepaalde onderdelen bij je in de smaak vielen?

Hoe Android ten einde kwam - Ben je wel kritisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-06 14:26

NeHoX

Gamer + PV

Arozzi, DXRacer, AKRacing

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het is Mij
nst6ldr schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 13:26:
[...]

Echt heel duidelijk is dit topic niet. Kan je een beetje een referentiekader geven? Hoe hoog moet de rugleuning zijn, met of zonder armleuningen, wieltjes of niet? En waar heb je al gekeken? Kwam je stoelen tegen waarvan er bepaalde onderdelen bij je in de smaak vielen?
Heb mijn topic een beetje aangepast. Zit hier tijdens kantoortijd te reageren dus heb momenteel even geen tijd om meer informatie te geven.
Thanks voor de suggesties. Zit momenteel te kijken naar een AKRacing Prime stoel, die voldoet tot dusver aan al mijn eisen. Nog is even verder kijken wat het "internet" ervan zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavors
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-07 10:40
Maxnomic, www.needforseat.eu is ook wel een goede optie volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het is Mij
Heb een beetje problemen met welk van deze gaming/racing chairs het beste is qua kwaliteit en prijs verhouding. Ze lijken allemaal op elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05-07 18:18
Het is Mij schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 19:26:
Heb een beetje problemen met welk van deze gaming/racing chairs het beste is qua kwaliteit en prijs verhouding. Ze lijken allemaal op elkaar.
Ze zijn eigenlijk allemaal dikke prima, zelf heb ik de pricewatch: DXRacer King Gaming Chair Zwart

Puur omdat ik ook wat langer etc ben. Gaat om dit product : http://www.dxracer-europe...ng-gaming-chair-oh-kf06-n
Pagina: 1