Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Google play music synced niet met map

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
Als ik in de media map die GPM gebruikt als bibliotheek een nieuw nummer (mp3) of map toevoeg wordt deze nooit geupload en gesynced terwijl toch wordt gezegd dat dat kan en dat heb ik ook zo ingesteld.
Is er iets wat ik over het hoofd zie of is dit alleen voor de betaalde versie?
Ik ben overigens nog lang niet aan het max te uploaden aantal nrs dus daar kan het niet aan liggen.
Kan hier werkelijk niets over vinden ook op het tweakers forum niet

Alle reacties

• MatMich
schopje? ik kom hier nl echt niet uit

• MatMich
Weet nu echt helemaal niemand dit?
Ik heb al tig keer de lijst opnieuw geupload, geinstalleerd, opnieuw toegevoegd, maar wat ik ook doe een nieuw nummer of nieuwe map wordt nooit gesynced of toegevoegd wat voor formaat mp3 etc. Ik ook gebruik.
Of gebruikt helemaal niemand Play music van Google?
Het is toch een beetje van de gekke dat als je over kloksnelheden of timings van Dram vraagt je wordt doodgegooid met reacties en bij deze vraag helemaal niemand iets schijnt te weten?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik denk dat er inderdaad niet heel veel gebruikers van GPM op het forum zitten. Ik ook niet.

Google (de zoekmachine, niet het bedrijf) suggereert dat je de directory of playlist expliciet moet opgeven in Music Manager. Misschien kent het geen subdirectories / moet je na toevoegen van mp3's opnieuw de Music Manager gebruiken?

Check ook je metadata, tbv. de eventuele match.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• MatMich
thx ga ik proberen

• O88088
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:49
Ik ben schijnbaar een van de weinige GPM gebruikers.

Volgens mij kun je alleen muziek handmatig toevoegen, dus door naar de site te gaan (play.google.com/music) en dan aan de linkerkant 'muziek uploaden' te kiezen. Dan kun je een map/mappen toevoegen aan je bibliotheek. Ik heb de betaalde variant dus ik weet niet of het bij de gratis variant hetzelfde werkt. Volgens mij kun je je muziek niet synchroniseren.

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:09
Dat automatisch syncen werkt niet altijd lekker. Wat vaak bij mij helpt is het mapje opnieuw toevoegen. Of alleen nummers in het mapje te stoppen die je nog moet syncen (en dus eenmaal gesynced uit het mapje haalt). Dat hielp ook wel eens.

• MatMich
Ga ik proberen.
Ik ben nu aan het mailen met Google zelf en die zijn erg vriendelijk alleen ben ik meer tijd kwijt om ze uit te leggen wat nu precies het probleem is dan dat ik bruikbare antwoorden krijg.
Ik ga even met jouw tip aan de slag, thx
Pagina: 1