Wat ga je met je laptop doen?
Office 2016, IBIS-TRAD (calculatiesoftware, volgens mij niet al te zwaar), het gelijktijdig open hebben van meerdere PDF bestanden (denk hierbij aan grote A0 bouwtekeningen en A3 boekjes met 50 pagina's. Het OS wat we draaien is Windows 10 Pro x64
Wat is je budget?
Ongeveer € 700,- liever lager dan meer.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja deze laptop is juist bedoeld om mee te nemen naar klanten, op kantoor gebruiken we vaste Pc's.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Niet bepaald, misschien een klein beetje naar HP aangezien we en daar nu in 8 jaar tijd nog steeds met de 2e notebook (2x een Probook) doen. Hij moet een stevige behuizing hebben zoals bijvoorbeeld dus de Probooks.
Gewenste specs:
[list]
[li]Als ik het goed zeg een Skylake i3 (bijv. i3-6100U) of een Haswell i5 (bijv. i5-410U) of beter natuurlijk[/li]
[li]8GB intern geheugen[/li]
[li]Full HD (niet heel belangrijk, maar zou niet verkeerd zijn)[/li]
[li]SSD/SSHD (niet heel noodzakelijk, maar zou niet verkeerd zijn)[/li]
[li]Numeriek toetsenblok[/li]
[/list]
Zelf heb ik onderstaande gevonden:
HP ProBook 450 G3 P4P08EA deze zelf uitbreiden met 4GB intern geheugen
Lenovo IdeaPad Z50-70 59442532
De HP heeft een SSD, wel krap 128GB, maar voor ons waarschijnlijk wel voldoende.
De Lenovo heeft een Full HD scherm en een SSHD.
Office 2016, IBIS-TRAD (calculatiesoftware, volgens mij niet al te zwaar), het gelijktijdig open hebben van meerdere PDF bestanden (denk hierbij aan grote A0 bouwtekeningen en A3 boekjes met 50 pagina's. Het OS wat we draaien is Windows 10 Pro x64
Wat is je budget?
Ongeveer € 700,- liever lager dan meer.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja deze laptop is juist bedoeld om mee te nemen naar klanten, op kantoor gebruiken we vaste Pc's.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Niet bepaald, misschien een klein beetje naar HP aangezien we en daar nu in 8 jaar tijd nog steeds met de 2e notebook (2x een Probook) doen. Hij moet een stevige behuizing hebben zoals bijvoorbeeld dus de Probooks.
Gewenste specs:
[list]
[li]Als ik het goed zeg een Skylake i3 (bijv. i3-6100U) of een Haswell i5 (bijv. i5-410U) of beter natuurlijk[/li]
[li]8GB intern geheugen[/li]
[li]Full HD (niet heel belangrijk, maar zou niet verkeerd zijn)[/li]
[li]SSD/SSHD (niet heel noodzakelijk, maar zou niet verkeerd zijn)[/li]
[li]Numeriek toetsenblok[/li]
[/list]
Zelf heb ik onderstaande gevonden:
HP ProBook 450 G3 P4P08EA deze zelf uitbreiden met 4GB intern geheugen
Lenovo IdeaPad Z50-70 59442532
De HP heeft een SSD, wel krap 128GB, maar voor ons waarschijnlijk wel voldoende.
De Lenovo heeft een Full HD scherm en een SSHD.