Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De XL2411Z wordt beschouwd als beste monitor voor CS:GO met speciale profielen die daarbij horen 144hz en supersnel in alle opzichten. Maar hij is best wel duur en al meer dan 1 jaar op de markt. Komt er niet binnenkort een nieuw beter model uit of wordt het niet een keer tijd dat hij in de uitverkoop gaat want ik sta op het punt om deze monitor te kopen maar ik weet nou niet zeker of het op dit moment wel een goeie investering is of dat ik wat langer moet wachten?

Ik zoek dus gewoon de beste monitor voor CS:global offensive.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2016 00:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:01
Er zullen weinig nieuwe 1080p 144 schermen komen in de toekomst. het gaat allemaal een beetje over op 1440p en 144hz. en 4k en/of 21:9. maar 1080p is al best verouderd.

Maar hoe hardcore speel je CS:GO? de juiste pc etc voor CS:GO hebben is leuk. Maar betekent niet dat je ineens in de top 2000 beland. en hangt 9/10 keer nog steeds aan je eigen skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb duizend uur in dat spel zitten met een brak Philips scherm waar destijds reviews van zeggen dat hij absoluut niet geschikt is voor games vanwege alle lag. En ik vind dit scherm wat ik nu heb echt heel slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:01
Oke das best aardig wat. Dan zal hij best geschikt zijn. En 1 jaar is niet zo oud toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mwah ik geloof dat veel modellen maximaal 2 jaar in productie blijven ongeveer? Dus ik ben er wel laat bij zeg maar als er na 1 jaar weer een nieuw model komt waarmee je een groot voordeel kan halen in deze game dan baal ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappaRoss
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 01-03 06:14
Verwijderd schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 15:41:
Mwah ik geloof dat veel modellen maximaal 2 jaar in productie blijven ongeveer?
Dat wil niet zeggen dat de monitor over 1 jaar kapot gaat..
Dus ik ben er wel laat bij zeg maar als er na 1 jaar weer een nieuw model komt waarmee je een groot voordeel kan halen in deze game dan baal ik wel.
Wat bedoel je met een ''groot voordeel''?
144Hz is een voordeel
1ms is een voordeel
TN paneel is een nadeel, maar de pro's spelen op TN vanwege de lage reactietijd en de hoge refreshrate
Pagina: 1