Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

vormgeven op een Microsoft Surface of toch een laptop?

Pagina: 1
Acties:

• mctherebel
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05-02 14:56
Wat ga je met je laptop doen?
Voor mijn master Strategic Product Design in Delft gebruik ik het Adobe pakket: photoshop, illustrator en indesign. Deze moeten dus goed draaien, maar daarnaast wil ik het liefst toegang hebben tot de cloud, zodat ik gemakkelijk office documenten kan bewerken.

Wat is je budget?
€ 400-1000,

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja. Ik wil hem in de trein kunnen gebruiken en op de TU. Ik heb de afgelopen vier jaar op een HP Elitebook gewerkt, en een jaar geleden een upgrade gedaan naar SSD en extra RAM. Echter is daar water in gekomen, dus werkt nu het scherm, toetsenbord ed. niet meer. Ik gebruik hem nu als desktop computer, maar mis de mobiliteit.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb een windows phone en ook windows laptop & (oude game) PC. Ben als ontwerper benieuwd naar de integratie die Windows 10 biedt op haar apparaten en wil graag gaan werken met touch. Heeft er iemand ervaring met het werken met adobe pakketten op basis van touch? Is het aan te raden om een wacom tablet aan te sluiten op een convertible?

Persoonlijk vind ik Apple te duur om te overwegen, daarnaast voorzie ik moeilijkheden met het wisselen van bestanden tussen mijn oude en nieuwe apparaten.

Ik zie de Microsoft Surface Pro 3 nu als beste optie, omdat die wat goedkoper is, maar wel bewezen kwaliteit biedt. Wat vinden jullie? Ik heb de Asus Transformer Book T100 (http://tweakers.net/revie...le-netbook-conclusie.html) overwogen, maar deze lijkt me niet genoeg opslagcapaciteit te hebben. Andere opties is nog Asus Transformer Book T300.