Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Weten jullie of er een goede manier is om bestanden tussen de mac en de s6 uit te wisselen? Op een windows pc is het een kwesti van slepen maar op de mac werkt dat niet zo. Samsung heeft software met de naam 'kies' gemaakt maar dat werkt eigenlijk alleen om van de telefoon naar de computer te verplaatsen, niet andersom..

Heeft iemand hier ervaring mee hoe je wel makkelijk bestanden over en weer kunt verplaatsen?

Alle reacties

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22:28

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01:16
Kies werkt volgens mij ook andersom.

• Bazziek
Als het puur gaat over files van PC naar telefoon werkt dit overigens ook snel en goed: Google Play: Portal - WiFi file transfers

Verwijderd

Topicstarter
Okee, dus als ik het goed begrijp is er geen manier waarbij je net als op een windows pc makkelijk kan slepen en verplaatsen?

• Bazziek
Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2016 @ 20:54:
Okee, dus als ik het goed begrijp is er geen manier waarbij je net als op een windows pc makkelijk kan slepen en verplaatsen?
Met die filetransfer die ik als eerste linkte zou dat toch gewoon moeten kunnen? Waar loop je tegenaan dat dat niet lukt?

Verwijderd

Topicstarter
Bazziek schreef op maandag 04 januari 2016 @ 20:58:
[...]

Met die filetransfer die ik als eerste linkte zou dat toch gewoon moeten kunnen? Waar loop je tegenaan dat dat niet lukt?
Het heen en weer verplaatsen van bestanden gaat heel lastig. Op een windows pc krijg je gewoon een mapje van je telefoon te zien waar alles in staat en je dingen naar een mapje op de pc kan draggen. Maar op de mac gaat dat heel lastig. Ook van de pc naar de telefoon is lastig.
Pagina: 1