Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Voeding maakt raar piepend geluid.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• fb_consultancy
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-07-2021
Beste tweakers,

Het betreft de: Cooler Master,R Power,620W
Als ik Rome Total War 2 start en het intro filmpje start dan begint het gepiep.
Als ik vervolgens op ecs druk en in het hoofdmenu kom dan is het gelijk weer over.
Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Alle reacties

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
coilwhine

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Wat hij zegt (kendo).

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• Drowzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-01 01:28
Coilwhine inderdaad. Hij wordt dan belast, en dan gaat ie whinen. Start maar eens andere spellen. Zodra het intro filmpje voorbij is, gaat ie jammeren. Soms zelfs al in het intro filmpje.

Of je start even FurMark benchmark :+ hoor je t ook snel genoeg

[ Voor 9% gewijzigd door Drowzz op 04-01-2016 19:37 ]

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:28

D4NG3R

kiwi

:)

Mwhah, de coilwhine zoals beschreven door de TS word juist veroorzaakt door de afwezigheid van belasting. Coilwhine zie je het meest in combinatie met een GPU, wanneer de framerate idioot hoog gaat (in een filmpje bijvoorbeeld) begint of de PSU of de GPU te piepen.

Probeer VSync eens te forceren in de driver van je GPU en kijk of het dan nog gebeurt.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• fb_consultancy
Oke, bedankt voor de reacties, ik ben aan het zoeken naar de VSynce functie in het AMD controlcenter.
Weet iemand waar je die functie kunt vinden?

• SuperSjoerd
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-10 19:41
Als het goed is kun je dat vinden onder de global settings van het tabblad gaming. Weet niet zeker of het op die manier werkt (laatste versie AMD driver)

Intel Core I7 3770 | 16GB DDR3 | Asus P8P67 | 16TB Random HDD's | 265GB Samsung 830 | HD7970

• fb_consultancy
Ik zie een gaming profiel staan voor Rome Total War 2 en hier staat de functie: ''Wachten of verticale verversing'' deze heb ik ingesteld op altijd aan.

Dat is toch de VSynce functie?
Pagina: 1