Wordpress Blog pagina

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Frys
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-10 22:45
Hallo Tweakers,

Ik wil graag dat er op mijn berichtpagina thumbnails worden weergegeven in plaats van het complete bericht. Na tijden zoeken in de instellingen en op google kom ik er niet uit. Waarschijnlijk heb ik een plugin nodig maar geen idee wat de juiste zoekterm hiervoor is.

Op de website heb ik het Thema Storefront draaien in combinatie met woocommerce.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen/in de juiste richting kunnen sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gooly
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-05 17:46

Gooly

Wie? Ik?

Normaal gesproken heb je daar geen plugin voor nodig, al moet je wel je templates aanpassen. Zo te lezen heb je het theme niet zelf gebouwd, dus dan is het zaak om een childtheme aan te maken waarin je naar hartelust kunt aanpassen.

Het komt er op neer dat je een nieuwe ('the') loop bouwt waarin je alleen de featured image publiceert en een 'More' link. Verder niks. En dat publiceer je dan in de template op de plek waar het blog moet komen.

Zo'n loop kan er dan b.v. als volgt uit zien
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
<?php 
if ( have_posts() ) {
    while ( have_posts() ) {
        the_post(); 
            the_title();
            the_post_thumbnail();
            ?>
            <a href="<?php the_permalink(); ?>"<?php _e('Lees verder'); ?></a>
            <?php
    }
}
?>

Ook niet ondbelangrijk, het theme moet wel featured images / post thumbnails ondersteunen. Als het dat nog niet doet moet je dat even activeren door in je functions.php te zetten
code:
1
add_theme_support( 'post-thumbnails' );

[ Voor 42% gewijzigd door Gooly op 05-01-2016 07:21 . Reden: Code toegevoegd ]

See that's the trouble with reality, it's taken far too seriously.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

The Frys schreef op maandag 04 januari 2016 @ 17:26:
Hallo Tweakers,

Ik wil graag dat er op mijn berichtpagina thumbnails worden weergegeven in plaats van het complete bericht. Na tijden zoeken in de instellingen en op google kom ik er niet uit. Waarschijnlijk heb ik een plugin nodig maar geen idee wat de juiste zoekterm hiervoor is.

Op de website heb ik het Thema Storefront draaien in combinatie met woocommerce.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen/in de juiste richting kunnen sturen
Je gaat uiteindelijk toch code moeten aanpassen en dat is nou net niet iets waar je voldoende bekend mee bent (zo te lezen). Is het uberhaupt verstandig om dat maar zelf te proberen? Zo ja, dan is het verstandig om Het algemeen beleid #quickstart door te nemen en je topicstart verder uit te breiden.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.