Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil een PC hebben aangesloten aan mijn televisie, kastruimte is 26cm hoog en ongeveer 50cm breed en 50cm diep. Hierbij moet er ook nog ruimte zijn om de PS4 kwijt te kunnen (6cm hoog).
De computer is voor het afspelen van videos op de televisie en het spelen van gratis online spellen (World of Tanks, Battlefield Heroes, TF2).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 300-400 euro max.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een oude PC staan waaruit ik de voeding kan halen (400w) en de DVD speler. De overige spullen zijn verouders (FM+ E2180 2Ghz duo processor en 4GB DDR2 geheugen met een mobo wat niet meer ondersteunt). Er zit nog wel een 1TB schijf in (rpm onbekend en onbekend of deze nog werkt, systeem waar deze nu in zit werkt instabiel).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een nieuwe kast, mobo, cpu, vga, geheugen. Ik had zelf dit lijstje:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik vind het lastig online bij dezelfde winkel alles te kunnen bestellen, vooral i.c.m. een ondersteunde geheugenlijst voor het mobo. Verder twijfel ik tussen een 1TB normale 7200rpm schijf of een kleinere SSD.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies over de samenstelling van het systeem, evenals het goed combineren van producten die goed op elkaar aansluiten.
PS Draadloos toetsenbord en muis wordt voor gezorgd.
Alvast heel erg bedankt voor alle input!
Ik wil een PC hebben aangesloten aan mijn televisie, kastruimte is 26cm hoog en ongeveer 50cm breed en 50cm diep. Hierbij moet er ook nog ruimte zijn om de PS4 kwijt te kunnen (6cm hoog).
De computer is voor het afspelen van videos op de televisie en het spelen van gratis online spellen (World of Tanks, Battlefield Heroes, TF2).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 300-400 euro max.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog een oude PC staan waaruit ik de voeding kan halen (400w) en de DVD speler. De overige spullen zijn verouders (FM+ E2180 2Ghz duo processor en 4GB DDR2 geheugen met een mobo wat niet meer ondersteunt). Er zit nog wel een 1TB schijf in (rpm onbekend en onbekend of deze nog werkt, systeem waar deze nu in zit werkt instabiel).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een nieuwe kast, mobo, cpu, vga, geheugen. Ik had zelf dit lijstje:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Athlon X4 860K Boxed | € 77,80 | € 77,80 |
| 1 | ASRock FM2A58+ BTC | € 58,- | € 58,- |
| 1 | Sapphire R7 250 2GB D3 | € 87,50 | € 87,50 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 46,95 | € 46,95 |
| 1 | Silverstone Grandia GD09 | € 80,50 | € 80,50 |
| 1 | Cooler Master Hyper TX3 Evo | € 19,95 | € 19,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury black HX318C10FBK2/8 | € 40,95 | € 40,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 411,65 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik vind het lastig online bij dezelfde winkel alles te kunnen bestellen, vooral i.c.m. een ondersteunde geheugenlijst voor het mobo. Verder twijfel ik tussen een 1TB normale 7200rpm schijf of een kleinere SSD.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies over de samenstelling van het systeem, evenals het goed combineren van producten die goed op elkaar aansluiten.
PS Draadloos toetsenbord en muis wordt voor gezorgd.
Alvast heel erg bedankt voor alle input!