Computer blijft opnieuw opstarten

Pagina: 1
Acties:

• WesleyRBK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-01 22:51
Nadat ik een programma genaamd softxpand duo heb geinstalleerd en mijn computer opnieuw had opgestart kreeg ik 2 maal bluescreen genaamd: Critical Service Failed. Vervolgens na die 2 bluescreens start mijn computer op met het bericht dat er geen hardeschijven zijn gedecteerd. Hierdoor start de computer weer opnieuw op waardoor ik nu in een oneindige loop zit van reboots. Het herstarten van de computer gaat zo snel dat de schermen niet eens aanspringen.

De keyboard word ook niet herkend zelfs niet met een ps2 adapter. Tevens werkt de keyboard wel op andere computers/laptops.

Ik heb al een cmos reset geprobeerd en toen werd mijn keyboard voor een moment herkend waarna het vervolgens weer opnieuw ging opstarten en de keyboard niet meer herkend werd.

Computer volledig opnieuw geïnstalleerd maar mocht niet baten.

[ Voor 4% gewijzigd door WesleyRBK op 04-01-2016 21:36 ]

Verwijderd

Geef eens de specificaties van de pc.
Start de machine wel op als je alles behalve moederbord, ram en cpu afkoppelt?

• WesleyRBK
CPU: I5 2500k
GPU 7970
Moederbord: MSI P67AGD65
Voeding: Corsair HX850
HDD: 1 SSD Samsung 830 waarop Windows 10 staat geinstalleerd. En 2 normale hardeschijven in RAID waarbij al het overige staat.

Het is mij nu wel gelukt om constant in de bios te komen door de cmos jumper reset te doen (eerder deed ik alleen de cmos battery eruit halen en dan er weer in). Maar zodra ik mijn instellingen weer heb gedaan binnen de bios en computer weer opnieuw wil opstarten begint het herstarten weer.

EDIT: Info over HDD's
EDIT 2: Het is nu mogelijk om CMD op te starten via windows 10 install disk.

[ Voor 23% gewijzigd door WesleyRBK op 04-01-2016 19:50 ]

• WesleyRBK
Zelfs na een complete herinstallatie van Windows zit de computer alsnog in een herstart loop.

EDIT: Memtest geeft gezonde RAM sticks aan.

EDIT 2:
Verwijderd schreef op maandag 04 januari 2016 @ 17:36:
Start de machine wel op als je alles behalve moederbord, ram en cpu afkoppelt?
De computer start nog steeds opnieuw op met alleen de cpu/ram en moederbord.

EDIT 3: De bios had al de laatste update.

[ Voor 75% gewijzigd door WesleyRBK op 04-01-2016 22:12 ]

• WesleyRBK
Het is gelukt! Heb de BIOS geupdate met dezelfde versie die al was geïnstalleerd en heeft het blijkbaar uit de loop gehaald. Dit topic kan dus op slot.