Nadat ik een programma genaamd softxpand duo heb geinstalleerd en mijn computer opnieuw had opgestart kreeg ik 2 maal bluescreen genaamd: Critical Service Failed. Vervolgens na die 2 bluescreens start mijn computer op met het bericht dat er geen hardeschijven zijn gedecteerd. Hierdoor start de computer weer opnieuw op waardoor ik nu in een oneindige loop zit van reboots. Het herstarten van de computer gaat zo snel dat de schermen niet eens aanspringen.
De keyboard word ook niet herkend zelfs niet met een ps2 adapter. Tevens werkt de keyboard wel op andere computers/laptops.
Ik heb al een cmos reset geprobeerd en toen werd mijn keyboard voor een moment herkend waarna het vervolgens weer opnieuw ging opstarten en de keyboard niet meer herkend werd.
Computer volledig opnieuw geïnstalleerd maar mocht niet baten.
De keyboard word ook niet herkend zelfs niet met een ps2 adapter. Tevens werkt de keyboard wel op andere computers/laptops.
Ik heb al een cmos reset geprobeerd en toen werd mijn keyboard voor een moment herkend waarna het vervolgens weer opnieuw ging opstarten en de keyboard niet meer herkend werd.
Computer volledig opnieuw geïnstalleerd maar mocht niet baten.
[ Voor 4% gewijzigd door WesleyRBK op 04-01-2016 21:36 ]