Harddisk defect (Seagate en Toshiba)

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Eerst traden er mankementen op op de Seagate, deze schakelt nu na enkele minuten weer af. De Toshiba is na enkele uren er mee opgehouden, net nadat ik dacht mijn data veilig te hebben overgezet.
Zijn er tools om wat te zien op een harde schijf mis is en nog wat te redden op de schijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

Als je nu eens begint met een wat duidelijkere omschrijving.
En wat je allemaal precies gedaan hebt. En wat je eventueel zelf al gevonden hebt?

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi em_all24,

Tweakers is geen helpdesk waar je zomaar een vraagje stelt. Dit is een forum voor serieuze hobbyisten en professionals. Hoewel iedereen welkom is, wordt er wel verwacht dat je voldoende eigen inzet toont. Zaken die je met een simpele zoekopdracht zou kunnen vinden, vallen daar niet onder.

Ik raad je aan dit stuk eens door te lezen, zodat je ongeveer weet wat er van je verwacht wordt: Policy: Alle regels die op het forum gelden.

Verder zou je de FAQ kunnen doorlezen en een paar zoekoprachten op je favoriete zoekmachine zou je ook moeten helpen om de tools te vinden waar je naar op zoek bent.

Succes!

Vriendelijke groet,
CiPHER
Moderator OT

Dit topic is gesloten.